וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב לקהל"

מנג'ר ווסטהאם חגג את הניצחון הראשון העונה, על טוטנהאם: "שיחקנו כמו קבוצה". אנצ'לוטי: "סיטי תילחם על האליפות"

זה לקח חמישה מחזורים, וצ'לסי לפתע נראית פגיעה. הבלוז איבדו נקודות ראשונות הערב (שבת), כששבו מסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום מאוכזבים אחרי הפסד 0:1 למנצ'סטר סיטי. קרלוס טבז הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-59, כשסיים מבצע אישי נפלא עם בעיטה שטוחה לפינה, שהעניקה לקבוצתו שלוש נקודות יוקרתיות במיוחד.

"קרלוס שחקן פנטסטי, לא רק בגלל שהוא הבקיע אלא בגלל שהוא משחק לבד למעלה ונלחם בכל פעם עם שני שחקנים על הכדור", החמיא רוברטו מאנצ'יני לחלוץ. למרות הניצחון, המנג'ר האיטלקי עדיין מאמין כי צ'לסי היא הפייבוריטית הבכירה לזכות בתואר נוסף: "צ'לסי קבוצה טובה מאיתנו, ואני עדיין חושב שהם יזכו באליפות כי הם הכי טובים בליגה. הם לא יכולים להבקיע ארבעה או חמישה שערים כל משחק, לפעמים זה קורה כמו היום".

מנגד, קרלו אנצ'לוטי דאג להחמיא בחזרה לבן ארצו. "הם השתמשו בטקטיקה טובה נגדנו, הם יצאו להתקפות מתפרצות טובות מאוד. ידענו שזה יקרה, אבל במתפרצת אחת הם הבקיעו. אם אתה משחק נגד קבוצה טובה עם הגנה חזקה ואתה לא בשיא, זה נורמאלי לא להבקיע. לסיטי יש שחקנים נפלאים, והם בהחלט יכולים להילחם על האליפות".

גרנט: "אני מאוד שמח"

הקבוצה השמחה ביותר של המחזור הזה היא כלל הנראה ווסטהאם, בשורותיה השתחרר המון לחץ אחרי הניצחון הראשון העונה. אחרי ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו מול סטוק, אברהם גרנט ושחקניו סוף סוף רשמו שלוש נקודות, כשגברו בביתם 0:1 על טוטנהאם החזקה.

"הראנו הרבה שיפור, אנחנו משחקים יותר כמו כקבוצה", אמר גרנט בסיום. "כמובן שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב". המנג'ר הישראלי נשאל האם זהו היה משחקה הטוב ביותר של ווסטהאם העונה, והשיב: "כן, אני חושב שכן. אני שמח כי אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב לקהל. לנצח נגד קבוצה כל כך טובה ולשמור על שער ריק... אני מאוד שמח".

בהמשך התייחס גרנט לשוערו, רוברט גרין, שזכה לביקורות רבות מאז פתיחת העונה והערב היה מצוין, כשאמר: "אני חושב שלפעמים אנחנו ממהרים לשפוט שחקנים אחרי שניים או שלושה משחקים. צריך לחכות. כשנסתכל אחורה על העונה הזאת נגיד שלרוברט גרין היתה עונה טובה מאוד".

מנגד, הארי רדנאפ היה מאוכזב אך הודה: "מגיע קרדיט לווסטהאם, וטוב לראות אותם מנצחים. הם היו צריכים ניצחון, וזה היה משחק מרתק עבור האוהדים הניירטאלים. אנחנו התקפנו, הם התקיפו, אנחנו התקפנו, הם התקיפו. רוברט גרין ביצע כמה עצירות מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully