וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: תמונה ועדת בדיקה לנושא שפירא בר אור

השחיין הוציא עצמו במכוון מהסגל לאליפות אירופה, האיגוד פנה לשרת הספורט. ראש מנהל הספורט: "נעשה כל שנוכל לעשות, ולשם כך תוקם הוועדה"

איגוד השחייה פנה לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, וביקש שזו תמנה בודק חיצוני בפרשת השחיין נמרוד שפירא. מלשכת שרת הספורט נמסר כי הם פועלים למינוי ועדה בראשות שופט בדימוס, ובימים הקרובים יוחלט על דרך פעולתה.

באיגוד השחייה טענו כי ממשרד השרה מסרו כי לא יתערבו בנושא, ושלחו מכתב נוסף: "אנו מבקשים ממך לשקול בשנית את עמדתך, שכן רק בודק חיצוני ואובייקטיבי יוכל להבהיר את האמת המדויקת לגבי התנהלות האיגוד והתנהלות השחיין בפרשה זו וכן לייעץ איך למנוע בעתיד חזרה לאותו מצב בדיוק".

עם זאת, ממשרד השרה נשלח מכתב לנועם צבי, יו"ר איגוד השחיה, ב-15 בספטמבר: "ראש מנהל הספורט, ד"ר אורי שפר, מכיר היטב את הפרשה. על אף העובדה כי מנהל הספורט אינו יכול להתערב, ניסה ד"ר שפר לסייע בפיתרון הבעיה. ד"ר שפר ימשיך לנסות לפשר בין הצדדים".

ד"ר שפר מסר: "מהרגע שהחלה פרשת נמרוד לעלות שוב על סדר היום, הודעתי לראשי איגוד השחיה כי לא אנוח ולא אשקוט עד שהסוגיה תבוא לידי הפיתרון. אין לנו יותר מדי שחקנים כאלה, ונעשה כל מה שנוכל לעשות כדי שיממש את יכולתו באולימפיאדת 2012. זאת, על מנת שלא נצטער ונגיד 'למה לא עשינו'. עשינו תהליך גישור שלא עלה יפה, והודעתי לנועם צבי שהשרה לבנת עומדת למנות שופטת בדימוס עם עוד שני חברי ועדה נוספים. זאת, כדי לתת מענה לשאלה כיצד צריך לנהל את היחסים בין האיגוד לבין השחיין ואגודתו. הדבר נעשה בעיצומו של מהלך, שבו השרה לבנת פנתה כבר לחברי הוועדה. אם לא תהיה מניעה, הוועדה תצא לדרכה כבר בשבוע הבא ותפעל להציע פיתרון למערכת היחסים בין נמרוד לבין האיגוד. לא רק שהיינו מעורבים, אנו דואגים לכך שהנושא ימצא את פתרונו הראוי ואיגוד השחייה מודע לכך היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully