וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 73:67

הצהובים הציגו משחק התקפי חלש וספגו הפסד ראשון העונה, בחצי גמר טורניר בלוב. בלאט: "למדנו הרבה, נמשיך להשתפר"

אחרי שזכתה בטורניר ורוצלאב בפולין עם שני ניצחונות בפתיחת הקדנציה המחודשת של דייויד בלאט, ספגה היום (שבת) מכבי תל אביב הפסד ראשון במהלך משחקי ההכנה. הצהובים פגשו בחצי גמר טורניר אלכסנדר בלוב את צסק"א מוסקבה, ונכנעו לאלופת רוסיה 73:67. צסק"א תפגוש בגמר את המנצחת אפס פילזן, שגברה 62:73 על ספרטק סנט פטרסבורג במשחק המקביל. קבוצתו של צביקה שרף תפגוש את הצהובים במשחק על המקום השלישי (ראשון, 13:00).

מכבי תל אביב עלתה עם חמישייה שכללה את דורון פרקינס, טל בורשטיין, צ'אק איידסון, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס, אבל דווקא צסק"א החלה טוב יותר והוליכה 2:8 בחלוף חמש דקות. מכבי התקשתה לייצר נקודות מול ההגנה הרוסית, ואת הרבע הראשון סיימה בפיגור 17:9. עם תחילת הרבע השני ספג שחורציאניטיס עבירה שלישית, אך הגיב עם שתי נקודות מתחת לסל. דייויד בלו צלף פעמיים מחוץ לקשת, אבל מתיאס סמודיש הוריד את צסק"א למחצית ביתרון דו ספרתי, 29:41.

גם המחצית השנייה נפתחה עם דומיננטיות של צסק"א, בראשותו של טרז'ן לנגדון הוותיק, שהעלה את אלופת רוסיה ליתרון של 15 נקודות. ג'רמי פארגו עלה מהספסל ועם חמש נקודות רצופות (17 במשחק כולו) צימק ל-51:41, כאשר הפרש 10 הנקודות נשמר עד סיום הרבע השלישי. ההתקפה הצהובה נראתה לא טוב, בעיקר ביום חלש של ליאור אליהו, והצליחה לייצר חמש נקודות בלבד בשש הדקות הראשונות של הרבע האחרון. צסק"א שמרה על הפער וסיימה בניצחון 67:73.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 17 נקודות, סופוקליס שחורציאניטיס (8 ריב'), ריצ'רד הנדריקס ודייויד בלו 9 כל אחד, צ'אק איידסון 8, דורון פרקינס 5, אלישי כדיר 4, ליאור אליהו ויניב גרין 2 כל אחד.

בלאט: "היינו חלשים, בעיקר בהתקפה"

מאמן הצהובים, דייויד בלאט, אמר עם תום המשחק: "שיחקנו מול קבוצה חזקה, מהטובות באירופה. אמנם לצסק"א יש מאמן חדש אבל היא כל הזמן בעלייה ויש לה הרבה ניסיון. זה לא היה יום טוב שלנו, היינו חלשים בעיקר בהתקפה".

המאמן המשיך להתייחס לקבוצתו ואמר: "הבעיה העיקרית היתה שלא נכנסו למשחק טוב ולקח לנו מחצית שלמה כדי להיכנס לעניינים, וזה יותר מידי זמן מול יריבה כמו צסק"א. לא הגיע לנו לנצח אבל למדנו הרבה דברים מהמשחק הזה, נמשיך להשתפר ולהפיק לקחים. ג'רמי פארגו היה טוב מאוד אבל שחקן אחד לא מנצח משחקים. חשוב לי המשחק הקבוצתי והכימיה בין השחקנים ואנחנו נמשיך לעבוד על זה במשחקים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully