וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "ונגר הצטרף למשוגעים"

הארי רדנאפ טען שהלחץ בכדורגל האנגלי השפיע על מנג'ר התותחנים. קומאלו, ששוחרר ממכבי חיפה, מתקרב לטוטנהאם

האם הלחץ בכדורגל האנגלי שינה את ארסן ונגר? אם אתם שואלים את מנג'ר טוטנהאם, התשובה היא חיובית. "ונגר הצטרף למשוגעים ולמעשה, הוא אחד המשוגעים הראשיים. זה רק מראה לכם מה כדורגל עושה לאנשים", אמר רדנאפ ל"סאן", בהתייחסו להתפרצות של ונגר על הקוון במשחק בין סנדרלנד לארסנל (1:1). ההתפרצות הזו עלתה לונגר בהרחקה ממשחק אחד ו-8,000 ליש"ט קנס.

"כשארסן הגיע לאנגליה הוא נראה כמו פרופסור שצופה במשחק", המשיך רדנאפ בתיאוריה שלו. "כל שאר המשוגעים קפצו וצרחו על הקווים בעוד הוא היה שונה משאר האידיוטים, אבל עכשיו זה משפיע עליו. הוא לא סתם יושב אלא מתווכח עם כולם. הכל משתנה כשאתה מפסיד כמה משחקים".

רדנאפ וטוטנהאם שלו יפגשו היום (שבת, 16:00, שידור חי בספורט1) את ווסטהאם וגם על הפטישים היה להארי מה להגיד. רדנאפ האשים את ווסטהאם בפנייה לא חוקית לג'יימי אוהרה, שנמצא תחת חוזה: "הם דיברו אותו כל הקיץ. הוא אמר לי שהוא קיבל מהם טלפונים. זה קורה ב-99 אחוז מההעברות ומי שחושב אחרת, משלה את עצמו". כזכור, אוהרה שיחק אשתקד תחת אברהם גרנט בפורטסמות.

ועוד מטוטנהאם, הקבוצה קרובה להחתים את הבלם הדרום אפריקאי, בונגאני קומאלו, שנבחן לפני למעלה משנה במכבי חיפה ושוחרר על ידי אלישע לוי. קומאלו, שהצטיין במונדיאל, הוזכר בקיץ גם כמועמד להפועל תל אביב. הבלם בן ה-23 הרשים את רדנאפ במבחנים בטוטנהאם וככל הנראה יוחתם כשחלון ההעברות ייפתח בינואר. הספרס, אגב, ישלמו עליו 1.5 מיליון ליש"ט. "העסקה כמעט סגורה", עדכן המנג'ר. "הוא לא יקר ויש לו פוטנציאל. זו הזדמנות גדולה בשבילו, הוא בחור נהדר ואנחנו ניתן לו את הצ'אנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully