וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלבסטה לא מבינים למה נס זמיר לא חוזר

ב'מארקה' מספרים את סיפורו של הישראלי, שמעוכב בארץ ע"י השלטונות. הקבוצה תתלונן בפני ההתאחדות הספרדית ופיפ"א

בספרד מתעניינים במצבו של נס זמיר, שחקנה של אלבסטה ב', שמעוכב בארץ ולא יכול לשחק בקבוצתו. 'מארקה' מספר את סיפורו של השחקן, שנמצא כבר שלושה שבועות בארץ אחרי שהצטרף לנבחרת הצעירה כדי להיות בסגל למשחקים מול שבדיה ומונטנגרו, כשהטענה שעולה בכתבה היא שהשלטונות בארץ החליטו שעליו להשלים את שירותו הצבאי ואינם מאפשרים לו לשוב לספרד.

בכתבה נרשם כי שני חיילים המתינו לזמיר לאחר אחד המשחקים, ובסיומו הם העבירו אותו לצריף, כששם העבירו אותו בדיקות רפואיות וגזרו את שיערו "כפי שמקובל אצל חיילים העתידים להתגייס". עורך הדין של הקבוצה, חסוס ארחונה, מסביר כי "הבעיה היא שנס לא מוגדר כספורטאי עילוי, כשאת הזכות הזו ניתן להשיג או על ידי העסקה באחת משתי הליגות הבכירות או על ידי השתתפותו במשחקים בינלאומים. אנחנו מבינים שנס משחק בנבחרת עד גיל 21 ולכן הוא שחקן בינלאומי".

בכתבה מצוין כי הקבוצה פנתה אל צה"ל כמו גם אל ההתאחדות לכדורגל. "דיווחנו על הבעיה לשתי הרשויות הללו, כשלצבא אין שום בעיה לאפשר לו ללכת בתנאי שההתאחדות תעביר את המסמסכים, מה שנמנע מכיוון שהנשיא, שגם חבר הנהלת מכבי תל אביב, לא היה בעבודה", הסביר ארחונה. בהמשך סיפר עוד כי אלבסטה כבר מערבת את ראשי הכדורגל הספרדי כמו גם את פיפ"א במטרה למצוא פיתרון למצב. "כולנו יודעים ששלוש שנות שירות בצבא יכולות לגמור לו את הקריירה", סיכם. בכתבה נרשם גם כי ביום חמישי האחרון זמיר התכוון לחזור לספרד, אבל הרשויות עצרו אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • נס זמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully