וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורוליג: גם נימברוק וגינזבורג עפו בסיבוב הראשון

האלופה הצ'כית ניצחה 71:73, אבל הפסידה בסיכום שני המשחקים לשרלרואה, אפיק ניסים קלע חמש נקודות, סימונס 17

לא רק הפועל גלבוע/גליל עליון נפרדת משלב מוקדמות היורוליג כבר בסיבוב הראשון. נימברוק, האלופה הצ'כית וקבוצתו של המאמן ננו גינזבורג, הגיעה למשחק הגומלין הביתי עם פיגור 11 מהמשחק הראשון בבלגיה נגד שרלרואה, ולא הצליחה לתקן הרבה כשניצחה 71:73.

הרבע הראשון היה צמוד והצ'כים לא הצליחו לייצר יתרון משמעותי (17:17) ואל המחצית הם ירדו ביתרון שלוש (38:41). גם במחצית השנייה שחקניו של גינזבורג לא הצליחו לקזז הרבה מההפרש מהמשחק הראשון, וסיימו עם הניצחון המינימלי. אפיק ניסים, שמשחק בנימברוק, קלע חמש נקודות ב-12 דקות (0 מ-1 משתיים, 1 מ-1 משלוש, 2 מ-2 מהעונשין), אסף שני ריבאונדים וחילק אסיסט אחד. טרה סימונס, שמשחק איתו, היה הקלעי הבולט אצל המפסידים עם 17 נקודות.

גם חימקי בסיבוב המוקדמות השני אחרי שהשלימה ניצחון כפול, הפעם 66:85 בבית על קאזרטה. כרוניגן, שהפסידה 84:72 בהולנד לקאזאן, נפרדה מהמפעל אחרי הפסד נוסף 78:63. אלבה ברלין, שהפסידה לרואן בצרפת בשבע הפרש, ניצחה בגרמניה 82:95 ועלתה שלב. לה מאן עלתה שלב אחרי שהשלימה ניצחון כפול, הפעם 66:78 על באנביט. משחקי הסיבוב השני ייערכו ב-28 לחודש וב-1 באוקטובר. כדי להעפיל לשלב הבתים, יצטרכו המנצחות לעבור שלב נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully