וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קאפ: ולנסיה וברצלונה ייפגשו בגמר

מחזיקת היורוקאפ הדיחה את קאחה ויטוריה האלופה 76:77 ותפגוש בשבת את הקטלאנים, שמחצו 55:89 את ריאל מדריד

אחרי שזכתה באליפות סנסציונית בעונה שעברה, לקאחה ויטוריה היה קצת פחות מזל במשחק הרשמי הראשון שלה העונה. שחקניו של דושקו איבנוביץ' הפסידו בחצי גמר הסופר קאפ הספרדי למחזיקת גביע היורוקאפ ולנסיה 77:76. ויטוריה הובילה אחרי עשר דקות של משחק 18:20 והשאירה לעצמה את היתרון עד המחצית (34:37). קבוצתו של מנואל חוסיין, שהחליף בתפקיד את נוון ספאחיה, החלה להתעורר וליטול את היתרון אבל בסופו של דבר יורדת ביתרון נקודה בלבד בסוף הרבע השלישי (52:53).

המשחק המשיך להיות צמוד, כשבראד אולסון מקאחה ויטוריה העלה את קבוצתו ליתרון נקודה, אבל ננדו דה קולו דייק עם הזריקה שלו וולנסיה שמרה על התוצאה עד הסיום. מירזה טלטוביץ' סיים כקלעי המצטיין של ויטוריה עם 14 נקודות, סטאנקו באראץ' עזר לו עם 13 ופרננדו סן אמטריו קלע 12. אצל המנצחים בלטו בעיקר הנרי לישצ'וק (18), ננדו דה קולו (17) וברונו שונדוב (14).

חצי הגמר השני היה הרבה פחות דרמטי וחד צדדי, כשסגנית האלופה ברצלונה לא השאירה שום סיכוי לריאל מדריד ומחצה אותה 55:89. 15:26 הייתה התוצאה לזכות ברצלונה אחרי הרבע הראשון והדהירה שלה נמשכה גם בהמשך כשאל המחצית היא ירדה ביתרון 29:45. ההפרש רק טפח ככל שהתקדם המשחק וההמשך הפך לגארבג' טיים.

טרנס מוריס הוביל את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות, ריקי רוביו ופיט מיקאל הוסיפו 13 כל אחד, כאשר צ'אבי פסקוואל הרשה לעצמו לשתף את כל שחקני הסגל. אצל ריאל הבולט מבחינת הנקודות היה קליי טאקר, שסיים עם 15 נקודות, דיאור פישר קלע עשר. הגמר ייערך מחר (שבת, 19:50, ספורט 1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully