וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עוד לא התחילה העונה, וכבר הפתעה

האלופה מכבי ראשל"צ הפסידה 37:31 בהארכה למכבי ת"א בחצי גמר גביע השופטים. הפ' ראשל"צ ניצחה את אס"א 36:37

הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב יכולות לחייך אחרי שהעפילו היום (שישי) לגמר גביע השופטים. 400 צופים ראו את שני המשחקים המותחים, כאשר בראשון ניצחה מכבי תל אביב את האלופה מכבי ראשון לציון 31:37 ואילו בשני גברה סגנית האלופה הפועל ראשון לציון 36:37 על אס"א תל אביב.

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב 37:31 (בהארכה)

המשחק בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון היה צמוד לכל אורכו וגם מאוד אגרסיבי, מה שהביא את השופטים לשלוף שלושה כרטיסים אדומים. בהפסקה הובילו הצהובים "א בהפרש צנוע של שני שערים 14:16, כשהזר החדש של הקבוצה, נובאק מוסקוביץ', היה הבולט בקבוצתו ובמגרש בכלל, והפתיע כנראה את אלופת המדינה, שלא הצליחה לעצור את שרשרת השערים שלו.

במחצית השנייה שער רדף שער ושום קבוצה לא הצליחה ליצור יתרון משמעותי. דקות ספורות לסיום, הצליחה מכבי ראשון לציון לעלות ליתרון שני שערים (28:30), אך התל אביבים עם אופי ענק השוו ל-30:30 וכפו הארכה, אותה פתחו שחקניו של אבי רש בסערה, השאירו את ראשון לציון על שער אחד במהלך כל עשר הדקות, ובסיום השיגו ניצחון ענק 31:37 שבהחלט מבטיח לא מעט עניין בהמשך.

מוסקוביץ' בלט במכבי תל אביב עם 13 שערים, ואדים ויריץ' הוסיף עוד שישה משלו. גם אצל אלופת המדינה בלט הזר החדש של הקבוצה, פיליפ מאריאן עם עשרה שערים. אריאל רוזנטל בלט גם הוא עם שמונה שערים.

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש, אמר בסיום: "אנחנו נראים טוב יש אווירה מאוד טובה בקבוצה, יש לנו מעט מאוד אגו בסגל, יש הרבה מאוד פרגון ואני מקווה שנמשיך ככה".

הפועל ראשון לציון - אס"א תל אביב 36:37

במשחק השני שנערך מיד לאחר מכן, הפסידה מחזיקת גביע המדינה, אס"א ת"א, לסגנית האלופה הפועל ראשון לציון 37:36. למשחק היה קצב נהדר והפועל הראתה עליונות הגנתית והתקפית, בראשותם של עידן מימון הבלתי נגמר ודימה דורשוק. למרות החטאות רבות של האדומים, הם ירדו להפסקה ביתרון ארבעה שערים, 13:17.

עם תחילת המחצית השנייה התחילה אס"א להתעורר, ומנגד התחילה הפועל קצת להתעייף. התל אביבים הצליחו לצמצם את ההפרש ואפילו לעלות ליתרון, אבל בסופו של דבר האדומים מעיר היין התעשתו והשיגו את הכרטיס לגמר שייערך ביום שני עם ניצחון ענק 36:37 בסיום.

עוזר מאמן הפועל ראשון לציון, רן קנון, אמר לאתר האיגוד: "אין ספק שזה ניצחון מתוק, הובלנו בהפסקה למרות כל האיבודים וההחטאות. אנחנו צריכים להשתפר, המחצית הראשונה הייתה מצוינת מבחינה הגנתית, אבל בחצי השני קצת התעייפנו. בסופו של דבר השגנו את המטרה, שהיא לעלות לגמר". על המשוכה הבאה אמר קנון: "מכבי תל אביב היא קבוצה חזקה מאוד, והיום היא הראתה את החוזק שלה, יהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully