וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון: "האכזבה הראתה שיש פה משהו טוב"

24.9.2010 / 20:42

קפטן גלבוע/גליל מסכם את חווית היורוליג אחרי הניצחון על המופארם שלא הספיק. ליובין: "זה משאיר תחושה טובה להמשך"

הפועל גלבוע/גליל עליון זכתה להיות שותפה לחווית היורוליג ולא הייתה רחוקה מלהתקדם שלב נוסף במוקדמות. אחרי ההפסד ב-13 הפרש בארץ לורסאץ', היא הצליחה לסדר מותחן לאוהדים שלה, אבל זה נגמר רק בניצחון 77:86 ששולח אותה כעת להתחרות ביורוקאפ.

"היה כיף, רק חבל שנגמר כל כך מהר", סיכם את החוויה ביורוליג הקפטן אבישי גורדון. "אנחנו בוכים עכשיו על המשחק הראשון ביד אליהו. עשינו משחק גדול, ונפלנו על הדברים הקטנים. הם לקחו 17 ריבאונדים בהתקפה. מאוד חבל, נבנה פה משהו טוב וזה תהליך. אנחנו לומדים ממשחק למשחק. זה היה בידיים שלנו, שיחקנו ברמה גבוהה אבל נגמר וממשיכים הלאה. ראו היום שיש פה משהו, אנחנו מתאמנים רק תקופה קצרה ביחד ולאט לאט מתחשלים ולומדים את השיטה. ראו את זה בסוף, בחדר ההלבשה, כשהאכזבה הראתה שיש פה משהו טוב".

גור פורת: "פתחנו את המשחק הרבה יותר אגרסיבים מהמשחק הקודם, אפשר להגיד שהבנו שהשד לא כזה נורא ובתור קבוצה אנחנו לא פחות טובים. אם היינו משחקים בצורה אגרסיבית במשחק הראשון אני בטוח שהיינו עולים. שיחקנו היום חכם בהתקפה וניצלנו את היתרונות שלנו בצורה טובה ביותר. אילולא כמה דקות של חוסר ריכוז בעיקר בריבאונד ההגנה, אין לי ספק שהיינו עולים".

גל מקל: "זו אחת ההרגשות המוזרות שיש, אתה גאה ושמח על משחק גדול שלנו ומצד שני יש הרגשת פספוס גדולה כי באמת היינו שם, היינו בתוך הבאר ולא שתינו. ליאור דיבר איתנו לפני המשחק ואנחנו מרגישים שאנחנו משתפרים מיום ליום. הוכחנו היום שיש פה אחלה חומר שחקנים, אנחנו רצים בסך הכל שלושה שבועות ביחד. שילמנו את המחיר של משחק ראשון, של חוסר ניסיון והתרגשות. אין עדיין חיבור מקסימלי. המאמנים הכינו אותנו מדהים, בדיוק הצביעו על הדברים שצריך לתקן ועשינו אותם".

לשאלה מה צריך לקחת מהמשחק הזה, הוסיף מקל: "אנחנו צריכים לקחת מהמשחק הזה את האמונה בעצמנו, יש לנו חומר שחקנים מצוין ואחלה חבר'ה. ידענו את זה גם אחרי המשחק הראשון, אבל קל לדבר יותר אחרי ניצחון. בקטע המקצועי, אנחנו צריכים להיות אגרסיביים מההתחלה כמו היום, ופחות ביום שלישי. אנחנו צריכים עוד קצת זמן וסבלנות ואני בטוח שתהיה קבוצה מצוינת בגלבוע/גליל".

אוחיון: "ככל שיזדמן לנו - נחזור ליורוליג עם הניסיון שצברנו השנה"

מאמן הקבוצה, ליאור ליובין, הסביר את ההתלהבות של שחקניו במהלך המשחק: "אנחנו מחליטים לקחת את הצד החיובי מהמשחק הזה בתור קבוצה. למרות ההפסד ותחושת ההחמצה הופענו בצורה מאוד מכובדת, הראינו נחישות ורעב. רצינו להוכיח לעצמנו שאנחנו מסוגלים והשחקנים עשו את זה בצורה מרשימה. לצערנו, הנתונים של ריבאונד ההתקפה ואיבודי הכדורים הכריעו נגדנו את המשחק. עם הנתונים האלה, הקבוצה היריבה הענישה אותנו. אני מאוכזב מכך שלא העפלנו לשלב הבא, אבל צמד המשחקים בסך הכל משאיר תחושה טובה לקראת ההמשך".

ליובין התייחס ליכולתו של מצ'באן, שהיה הבולט בשני המשחקים: "היום הוא היה פחות דומיננטי אבל עדיין עשה את הנזק שלו. לפעמים זה המחיר שמשלמים במשחקים מוקדמים עוד לפני שמכירים את כל הצדדים של היריב. אחר כך כבר יותר נוח לעצור אותם וזה בעצם מה שקרה היום. השחקנים עלו עם רצון אדיר לעמוד במשימה וזה בא לידי ביטוי בעובדה שהובלנו לכל אורך המשחק. כנראה שעצם זה שידענו שאנחנו מתחילים במינוס 13, זה מה שגרם לשחקנים שלנו לעלות למגרש בכזה דרייב. אני שמח להגיד שגילינו היום דברים טובים על השחקנים שלנו".

על הביקורות שספגה קבוצתו מאז ההפסד במשחק הראשון, אמר: "אין מה לעשות, עשינו טעויות במשחק הראשון ולכך התייחסה חלק מהביקורת. אני לא מאלה שחושבים שמפסידים משחק כבר במפגש הראשון. מבחינתי, יכול להיות שאם היינו יותר טובים במשחק הראשון, דברים היום בורשאץ' היו נראים אחרת. אין לדעת".

הבעלים של גלבוע/גליל, חייים אוחיון, דווקא נשמע פחות דרמטי, ואמר: "זה לא כואב כי אני מלא גאווה ושמחה. זה לא היה פשוט להגיע לכאן אחרי הפסד צורב ביד אליהו, אבל תמיד ידענו שיש לקבוצה יכולת ושיש לנו צוות מאמנים למופת. ידענו להתמודד ולא להישבר. אני לא קונה את כל מה שדיברו עלינו, קיבלו אותנו תקשורתית בצורה צוננת אבל הניסיון מלמד אותנו שאין גבול לשאיפות וליכולת. ככל שיזדמן לנו - נחזור לשם, עם הניסיון שצברנו השנה".

המנהל עמית גל: "זה קצת פיספוס, אבל אני מאוד גאה בשחקנים. לנצח קבוצה כזו שמתאמנת שלושה חודשים, זו גאווה גדולה. שתקתי כשחתכו אותנו, לא נתנו לנו הזדמנות, ציפיתי שיחכו קצת עם הסכינים. שיחקנו יפה מאוד והוכחנו לעצמנו שיש לנו קבוצה טובה. עכשיו נרוץ קדימה הלאה לגביע ווינר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully