וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "יהיה נפלא אם בניון לא ישחק"

מאמן קרואטיה החליט על הסגל לקראת ישראל, וזימן לראשונה את לוברן, בלמה של ליון, ואיליצ'ביץ', קשרה של קייזרסלאוטרן

בזמן שבנבחרת ישראל עוקבים בדאגה אחר מצבו של יוסי בניון, בקרואטיה כבר עמלים על המשחק החשוב מול הנבחרת כשסלאבן ביליץ' החליט על הסגל לקראת אותו משחק ב-9 באוקטובר בארץ. זימוני בכורה לסגל קיבלו דז'אן לוברן, בלמה בן ה-21 של ליון, ואיבו איליצ'ביץ', קשרה של קייזרסלאוטרן, שערך 11 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה.

כבר עכשיו ברור שמי שיחמיץ את המשחק הוא הקפטן דריו סרנה, שחקנה של שחטאר, זאת בשל צהובים, אך למרות זאת הוא נכלל בסגל. לקראת המשחק מול הנבחרת, אמר ביליץ' כי הנבחרת שלו "מסוגלת לנצח את ישראל ולשמור על המקום הראשון בבית". על האפשרות שבניון ייעדר מהמשחק, אמר המאמן: "זה יהיה נפלא עבורנו אם בניון לא ישחק, הוא הקפטן והשחקן המרכזי שלהם". אגב, שלושה ימים לאחר המשחק מול הנבחרת, קרואטיה תערוך משחק אימון מול נורבגיה בזאגרב.

הסגל המלא של הקרואטים:

שוערים: ורדאן רונייה (לאנס), דניאל סובאסיץ' (היידוק ספליט), סטיפה פלטיקושה (קרואטיה).

שחקני הגנה: ודראן צ'ורלוקה (טוטנהאם), יוסיפ סימוניץ' (הופנהיים), גורדון שילדנפלד (שטורם גראץ), איבן סטריניץ' (היידוק), יוריצה בולייאט (היידוק), דז'אן לוברן (ליון).

שחקני קישור: דריו סרנה (שחטאר), מלאדן ברטולוביץ' (ארסנל קייב), אוגניין ווקויביץ' (דינמו קייב), טומיסלאב דוז'מוביץ' (דינמו מוסקבה), ניקולה פוקריבאץ' (זלצבורג), איבן ראקיטיץ' (שאלקה), דניאל פראניץ' (באיירן מינכן), דראגו גאבריץ' (טרבזונספור), לוקה מודריץ' (טוטנהאם), ניקו קרנצ'אר (טוטנהאם), איבו איליצ'ביץ' (קייזרסלאטורן).

שחקני התקפה: איביצה אוליץ' (באיירן מינכן), אדוארדו דה סילבה (שחטאר), מלאדן פטריץ' (המבורג), ניקיצ'ה ילאביץ' (ריינג'רס), מריו מנדזוקיץ' (וולפסבורג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully