וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה את אינטר 0:1

מירקו ווצ'יניץ' (91) העניק לקבוצתו הלחוצה ניצחון ראשון העונה, והנחיל לאלופה הפסד ראשון. מילאן ניצחה את גנואה 0:1

שני משחקים בלבד התקיימו הערב (שבת) בפתיחת המחזור החמישי באיטליה, שני משחקים שהציגו ארבע קבוצות מסקרנות במיוחד. מנת הפתיחה הביאה לכר הדשא הנפלא בסן סירו את מילאן המתחדשת, שטעמה את טעמו המתוק של ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, כאשר שער בודד של זלאטן איברהימוביץ' עשה עבורה את העבודה מול גנואה והעניק לה 0:1. לאחר מכן זכינו למנה העיקרית, ובה התגלמה גם הדרמה הגדולה מכולן: אינטר ורומא העבירו תשעים ומשהו דקות בינונית למדי, עד שהגיע מירקו ווצ'יניץ' ונגח לרומאים 0:1 חשוב מפז, שאולי יעזור להם סוף סוף לצאת לדרך חדשה.

מילאן - גנואה 0:1

באמצע השבוע המילאנזים שוב לא הצליחו לנצח, כאשר איבדו יתרון ב-1:1 מול לאציו. הערב שוב עלו הרוסונרי ליתרון בשלהי המחצית השניה, ושוב היה זה זלאטן, אלא שהפעם הם גם השכילו לשמור על היתרון, ולרשום ניצחון ראשון מאז משחק פתיחת העונה מול לצ'ה. מסימיליאנו אלגרי העלה את רוביניו בחוד בהיעדרו של פאטו הפצוע, אלא שכוכב המילאנזים היה הרכש הנוצץ השני: נכון, זלאטן.

החלוץ השבדי המצוין הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-49, כשניצל כדור ארוך מצוין ואופייני של אנדראה פירלו כדי להקדים את אדוארדו, ולהקפיץ נפלא מעל שוער גנואה על מנת לקבוע 0:1 למילאן. האורחים, שבעצמם אחראיים על פתיחת עונה מאכזבת למדי אחרי מסע רכש מרשים בקיץ, עוד ניסו לחזור, אך לשווא. מילאן שבה לנצח, גנואה רושמת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

רומא - אינטר 0:1

אחרי פתיחה מהוססת משהו לעונה, אינטר העבירה הילוך במשחקים האחרונים, כאשר ה-0:4 על בארי באמצע השבוע נתן הרגשה כאילו האלופה מצאה את דרך המלך. אלא שהערב, עם זאת, שוב קיבלנו את אינטר של תחילת העונה, עם כדורגל הגנתי ובינוני שהוביל, בסופו של דבר, להפסד צודק.

מנגד, קשה לדמיין את כמות הלחץ שהשתחררה באולימפיקו הערב בקרב אוהדי רומא, אוהדיה ומאמניה. עד הערב רשמו הג'יאלורוסי שתי נקודות בלבד בארבעת המחזורים הראשונים, ואולי הערב הם סוף סוף ייצאו לדרכם החדשה. המשחק עצמו היה עצבני למדי, כאשר קיבלנו יותר כרטיסים צהובים (7) ממצבים של ממש. אלא שעבור הסיום הדרמטי שקיבלנו, היה שווה לחכות.

דניאלה דה רוסי, ששב להרכב קבוצתו, הגביהה כדור מאגף ימין דקה בתוך תוספת הזמן, אותו נגח נהדר מירקו ווצ'יניץ' פנימה. החלוץ המצוין לא ידע את נפשו מרוב אושר, ורומא שלו רושמת ניצחון ראשון העונה. מנגד, עבור אינטר זהו הפסד ראשון, כאשר מחר יוכלו ברשיה (אם תנצח את בארי) או קייבו (אם תנצח את לאציו) לעלות לפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully