וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 1:3 על אתלטיק בילבאו

הקטלאנים הסתדרו ללא מסי וקצרו ניצחון, בדרך למקום השני על חשבון ריאל, שאכזבה עם 0:0 מול לבנטה. חיחון-ולנסיה 2:0

אחרי מחזור אמצע שבוע, נערך הערב (שבת) המחזור החמישי בספרד שמביא לכר הדשא את שתי הגדולות. ראשונה עלתה ריאל מדריד, שחיפשה לשמור על המקום הראשון שלה טרם המחזור אבל מצאה את עצמה בסופו של דבר במקום השלישי לאחר שסיימה את משחק החוץ שלה נגד לבנטה ב-0:0 מאכזב מאוד.

שעתיים לאחר מכן, באצטדיון סן מאמס המאיים, ליקטה ברצלונה עוד שלוש נקודות, הפעם על חשבונה של אתלטיק בילבאו, בעזרת ניצחון נאה 1:3, עם שני כרטיסים אדומים, אחד לכל קבוצה (בברצלונה דויד וייה). את יום המשחקים פתחה ולנסיה, שעלתה זמנית לפסגה עם 0:2 קל בחוץ על ספורטינג חיחון. המחזור החמישי יימשך ביום ראשון, עם שישה משחקים נוספים, ויינעל ביום שני.

לבנטה - ריאל מדריד 0:0

ריאל התכבדה לתפוס את הפסגה אחרי הניצחון המרשים על אספניול באמצע השבוע, אבל דווקא מול הקבוצה הצנועה מהתחתית המכונה של ז'וזה מוריניו חזרה לחרוק עם תיקו מאופס שקטע לה את המומנטום. הלבנים הסתדרו בקלות בהגנה ללא פפה המורחק, כשהמקומיים כמעט לא ניסו לסכן את שערו של איקר קסיאס, אבל לא הצליחו לנצל אף אחת מ-25 הבעיטות שלהם לעבר שערו של מנואל, והסתפקו בתיקו מפתיע ומאכזב, אחרי החמצה ענקית ונוראית נוספת של גונזאלו היגואין עמוק בתוך תוספת הזמן.

לבנטה, שהתחילה את העונה בצורה אומללה עם שלושה הפסדים ללא תנאי, התעודדה מניצחון הבכורה שלה על אלמריה, וסחטה נקודה בלתי צפויה מהאורחת מהבירה, שיודעת שהמעידה התורנית לא תעבור בשתיקה בקרב האוהדים והתקשורת במדריד.

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 3:1

הקבוצה של פפ גווארדיולה עדיין חסרה את לאונל מסי, שנפצע מול אתלטיקו מדריד. בארסה לא נראתה טוב בניצחון הדחוק בבית על ספורטינג חיחון (0:1) וגם במשחק הליגה החמישי שלה לא הרשימה בסן מאמס המאיים. עם זאת, היא עשתה את העבודה שלה על הצד הטוב עם שלוש נקודות והשאירה את אתלטיק ללא ניצחון מולה ב-12 המשחקים האחרונים ביניהן בכל המסגרות.

בילבאו פתחה ושיחקה ללא מורא מול אלופת ספרד, אולם היא ספגה את המהלומה ששינתה את פני המשחק לעד, כשהשופט שלח את פרננדו אמורבייטה החוצה באדום ישיר לאחר שהאחרון פגע בצורה גסה באנדרס אינייסטה. מעניין אם כל שופט בספרד ובעולם היה מוציא על הפגיעה הזו אדום, כי ייתכן מאוד שהלחץ שהופעל ומופעל על השופטים כל העת מכיוונה של ברצלונה לאור הפציעה של מסי מוביל את אנשי המשרוקית לעשות מעשים פזיזים.

מכאן ואילך בארסה השתלטה על המשחק גם אם לא סיכנה ממש את השער, אולי בגלל הגשם הרב ששטף את המגרש, ואולי בגלל שמסי שוב חסר מאוד לקבוצה הקטלאנית. אלא שבדקה ה-54 מהלך אחד מצוין, שהחל באינייסטה, שהעביר לוייה, שמסר לסיידו קייטה נגמר ברשת הקבוצה הבאסקית. בדקה ה-74 היתרון המספרי המשיך לעשות את שלו, כשצ'אבי הרשית בבעיטה מחוץ לרחבה.

החל מהדקה ה-87 התרחשו לא מעט אירועים. ראשון היה הכרטיס האדום שספג דויד וייה, לאחר ששלח יד לעברו של שחקן אתלטיק. דודו אוואט ומאיורקה לא ייאלצו לסבול מנחת רגלו של וייה. בדקה ה-90 צימקה אתלטיק אחרי שאוסקר בישל לאיגור גבילונדו. בילבאו תקפה במטרה להשוות, אלא שאז יצאה בארסה למתפרצת, שכנראה הייתה בנבדל, שלא נשרק (השופט, כבר אמרנו?), ובוסקטס, שקיבל כדור טוב מפדרו, כבש את השלישי בדרך לניצחון ולעקוף את ריאל מדריד ולהתייצב במקום השני בטבלה.

ספורטינג חיחון - ולנסיה 2:0

למרות הרכב חסר בעקבות ההחלטה של המאמן אונאי אמרי להעניק מנוחה למספר שחקני מפתח לקראת המפגש מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, ולנסיה המשיכה ביכולת המצוינת שלה במשחקי החוץ עם ניצחון 0:2 על ספורטינג חיחון. המארחים אמנם עשו חיים קשים לברצלונה באמצע השבוע, אבל בבית, כשהם חייבים לצאת קדימה, הגנתם נחשפה במערומיה בדקות הפתיחה.

מהמט טופאל ורוברטו סולדאדו היו שניים מהמרווחים הגדולים מהרוטציה, כשקיבלו הזדמנות לערוך הופעת בכורה בהרכב. שניהם החזירו למאמנם הם שערים. הקשר הטורקי נגח לרשת אחרי כדור קרן של מנואל פרננדש בדקה השביעית, ושלוש דקות לאחר מכן חלוץ הרכש מחטאפה נעץ את השני. הניסיונות ההתקפיים של חיחון לא באמת איימו על סזאר הוותיק, ששמר על שער נקי ויכול להתכונן למבחן הגדול מול ווין רוני והשדים האדומים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully