וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ממהרים עם ההחלמה של ברק יצחקי"

24.9.2010 / 13:04

החלוץ ינותח בשבת בספרד, ובמכבי ת"א סבורים שיהיה כשיר לקראת העונה הבאה: "ניתן לו את כל הזמן והתנאים להחלים"

חלוצה הפצוע של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, שסובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו, המריא הבוקר (שישי) לברצלונה, שם יעבור בשבת ניתוח לשחזור הרצועה אצל ד"ר רמון קוגט, הרופא של מועדון הכדורגל ברצלונה ואורטופד בעל שם עולמי לטיפול בפציעות ספורט. ד"ר קוגט היה זה שגם ניתח את הקשר מאור בוזגלו שעבר פציעה דומה בשנה שעברה. יצחקי, שיחגוג בשבת את יום הולדתו ה-26, יגיע לברצלונה מלווה בהוריו ובד"ר עומר מידן, רופאה של מכבי תל אביב, שעבר את ההשתלמות שלו בקליניקה של קוגט בספרד, וכך גם נוצר עמו הקשר.

הליך השיקום וההתאוששות מניתוח כזה נאמד בזמן של 6-8 חודשים, ולמרות שבמכבי מקווים לראות את יצחקי חוזר למגרשים עוד העונה, במועדון סבורים שהחלוץ המוכשר יהיה כשיר לחלוטין רק לקראת אימוני פתיחת העונה הבאה. "מה שחשוב כרגע זה שברק יעבור את הניתוח בשלום ובהצלחה. אחר כך ניתן לו את כל הזמן ואת כל התנאים להבריא ולהחלים כמו שצריך, אנחנו לא ממהרים לשום מקום עם ההחלמה של יצחקי", אמרו במכבי בהתייחסם להמראתו של יצחקי לברצלונה.

בתוך כך ערכה הקבוצה אימון נוסף ביום שישי לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד ביום שני. במכבי מודעים לעובדה שמצפה להם קבוצה ביתית מובהקת וכי זו משוכה כלל לא קלה. "לא יהיה לנו אף משחק קל בליגה הזו", אמר גורם בקבוצה. "קבוצות באות להתאבד נגד מכבי ונותנות מעצמן הרבה יותר מבמשחק רגיל. עוד יהיו הרבה משחקים שלא נצליח להבקיע בשלב מוקדם ונצטרך לשחק בסבלנות וקור רוח עד שנדע לנצל מצבים. בכל מקרה אנחנו באים לנצח גם באשדוד", הוסיף הגורם. כל השחקנים הפצועים שבו להתאמן. מדובר בהאריס מדוניאנין, אבי סטרול, שמחלים מדלקת בקרסול, ואלירן עטר, שהתאושש ממחלה וערך אף הוא אימון מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully