וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "זאת תהיה עונה קשה"

מאמן יובנטוס פסימי אחרי ההפסד לפאלרמו: "חשבתי שפתרנו את הבעיות, אבל לא". דל פיירו: "כולנו סובלים מעליות וירידות"

ארבעה מחזורים מפתיחת העונה באיטליה, ויובנטוס, מועדון כדורגל עצום ומפואר, במקום ה-15 בלבד, עם 4 נקודות מ-16 אפשריות והרבה מאוד לחץ. משחק הבית נגד פאלרמו היה אמור לספק ניצחון מרגיע לאוהדים, ששבעו לאחרונה אכזבה גם בליגה האירופית, כשהזברות סיימו ב-3:3 ביתי עם לך פוזנאן. אבל במקום ניצחון הם ראו אמש (חמישי) הפסד ביתי לסיציליאנים בתוצאה 3:1. יובנטוס במשבר, ולא מצליחה לצאת ממנו.

קפטן יובנטוס אלסנדרו דל פיירו ביקר את השיפוט במשחק, אבל הודה כי יש לו יותר ביקורת על היכולת שהוא וחבריו מציגים. "אני מאוד מאוכזב ממה שקרה. זה חבל, אבל אנחנו חייבים לקבל את הביקורת השלילית", אמר הנסיך, "אנחנו רק יכולים לעבוד יותר קשה כדי להשתפר".

"שיחקנו פחות טוב מאיך ששיחקנו נגד אודינזה", הוסיף דל פיירו, ורמז כי הביאנקורני לא ממש משתפרים ומתגבשים ממשחק למשחק, לאחר שפני הקבוצה השתנו בקיץ האחרון. "יש לנו קבוצה גדולה שעברה הרבה שינויים, וכולנו סובלים מעליות וירידות, אני שמח שהאוהדים תומכים בנו עד הסוף".

המאמן לואיג'י דל נרי, שסופג מהתקשורת באיטליה ביקורת רבה בשל תוצאותיו, לא נשמע אופטימי במיוחד לאחר ההפסד. "אנחנו יודעים שזאת תהיה עונה קשה. חשבתי שפתרנו את הבעיות שלנו, אבל לא באמת פתרנו אותן. הניצחון הגדול על אודינזה היה אמור לתת לנו ביטחון, אבל זה לא קרה. אנחנו חייבים להיות יותר נחושים. אני מצער בשביל האוהדים ואנחנו חייבים לעבוד קשה יותר כדי לספק אותם, אנחנו חייבים לגבש את ההגנה שלנו, והקבוצה חייבת להיות יותר פיזית במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully