וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו צריכים להגיע לשיא בעוד חודש ולא עכשיו"

שחקני מכבי ת"א טסו לטורניר ברוסיה, כשאיתם בטיסה הלדאי לאמה, והמאמן מרוצה מההכנות: "מורידים עומס כדי לבנות בסיס"

הדרך לטורניר אלכסנדר בלוב שייערך בסנט פטרסבורג, בו תפגוש מכבי תל אביב את יריבתה הוותיקה צסק"א מוסקבה, הייתה מיוחדת. במהלך הטיסה מפולין, שם זכו הצהובים בטורניר וורוצלב, הופתעו השחקנים לגלות כי הם טסים יחד עם אחת הדמויות המפורסמות והקדושות בעולם, הדלאי לאמה, טנזין גיאטסו. בקרב השחקנים הייתה התרגשות רבה, והם מיד שלפו את המצלמות והצטלמו עימו.

טנזין גיאטסו, הדלאי לאמה הארבעה-עשר והנוכחי, הוא איש הדת הבכיר ביותר בבודהיזם הטיבטי ומנהיגם של מיליוני בודהיסטים ברחבי העולם. בשנת 1989 הוענק לגיאטסו פרס נובל לשלום על פועלו בתחום המאבק הלא-אלים לשחרור ארצו. הדלאי לאמה ביקר ארבע פעמים במדינת ישראל. הביקור האחרון החל ב-15 בפברואר 2006, ונמשך חמישה ימים.

היום (שישי) תערוך הקבוצה אימון כהכנה לחצי גמר טורניר בלוב. מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, אמר לקראת הטורניר: "אנחנו בתוך התהליך. אני מרוצה מהסגל שיש לנו, מהעבודה של החבר'ה ומהמערכת שנותנת לנו אפשרות לעבוד כמו שצריך. הטורניר האחרון היה טוב, עבדנו מאוד קשה. עכשיו אנחנו טיפה בירידה פיזית וזה טבעי. השיא שאנחנו צריכים להגיע אליו הוא בעוד חודש ולא עכשיו, אז אנחנו טיפה מורידים עומס כדי לבנות את הבסיס בצורה נכונה ולאחר מכן לעלות".

"יום יום אנחנו עובדים על שיטת המשחק שלנו. יש מספר דברים שאנחנו צריכים להכין לתחילת העונה, בהגנה וגם בהתקפה. יש את נושא הרוטציות ומי משחק עם מי. זה צורך זמן - זו קלישאה אבל זו האמת. אני לא יודע אם אנחנו מוכנים לטורניר בסנט פטרסבורג אבל אנחנו קבוצה שרוצה להתחרות ואין יותר טוב במאשר לשחק נגד הקבוצות החזקות באירופה. צסק"א, פילזון וגם ספרטק בנויות ליורוליג. יהיה מאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully