וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ניצחה את טוטנהאם 0:1

גרנט רשם ניצחון בכורה העונה. ווסט ברומיץ' הנחילה לארסנל הפסד ראשון (3:2), סיטי עשתה את אותו הדבר לצ'לסי (1:0)

אחרי מחזור משוגע לחלוטין בגביע הליגה באמצע השבוע, הוכיחה הערב (שבת) הפרמיירליג כי גם היא מסוגלת לספק תוצאות מפתיעות למדי. במשחק שפתח את היום סיפקה מנצ'סטר סיטי כוונות רצינית, כשהנחילה לאלופה העוצמתית צ'לסי הפסד ראשון העונה בדמות 0:1, משער נפלא של קרלוס טבז.

ארסנל ידעה שאיבוד הנקודות הראשון העונה של צ'לסי יאפשר לה לצמק את הפער מהבלוז לנקודה אחת בלבד אם תשכיל לנצח את ווסט ברומיץ' בביתה. משימה קלה, הלא כך? ובכן, לא ממש. הבאגיז הדהימו את התותחנים עם 2:3 גדול, בהפתעה השניה של היום. גם הקבוצה הגדולה השלישית שעלתה על כר הדשא הערב איכזבה, אם כי במקרה שלה זה לא מפתיע במיוחד: ליברפול שוב גרמה למפח נפש ליושבי אנפילד, כשסיימה ב-2:2 חלש עם סנדרלנד.

והיה גם את אברהם גרנט, שראוי למזל טוב גדול, אחרי שהמשיך עם קבוצתו את שרשרת ההפתעות. אחרי ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו רשם המנג'ר הישראלי של ווסטהאם ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה, כאשר השיג 0:1 נאה למדי על טוטנהאם באפטון פארק, אולי בתקווה שמכאן והלאה הוא וקבוצתו ייצאו לדרך חדשה. שיהיה בהצלחה.

מנצ'סטר יונייטד תוכל לצמק מחר (ראשון) את הפער מצ'לסי לנקודה אחת בלבד, כשתפגוש את בולטון.

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1

פרויקט המיליארדים של מנצ'סטר סיטי ספג הרבה ביקורת לאחר ההפסד לסנדרלנד במחזור השלישי והתיקו הביתי מול בלקבורן במחזור לאחר מכן, אבל היום אותתו התכולים של רוברטו מאנצ'יני כי הם מסוגלים ללכת עד הסוף העונה. הסיטיזנס ניצחו 0:1 את צ'לסי במחזור השישי של הפרמיירליג והנחילו לדאבליסטית הפסד ראשון לאחר חמישה ניצחונות רצופים. בנוסף, לשחקניו של קרלו אנצ'לוטי זוהי רק ספיגה שנייה העונה. מנצ'סטר סיטי נצמדה לארסנל ולמנצ'סטר יונייטד, כשהאחרונה תוכל מחר לשפר את מצבה.

מנצ'סטר סיטי פתחה טוב בהרבה, הצליחה להשתלט על מרכז השדה וליצור כמה מצבים לא רעים בכלל. ההזדמנות הגדולה ביותר הגיעה בדקה ה-27 דווקא מהצד השני כשהגבהה של מאלודה מצאה את הראש של איבנוביץ' שנגח למשקוף, נגח גם את הכדור החוזר, אך לידיו של הארט. עד סוף המחצית המשיך הקצב המהיר, אך שתי הקבוצות כמעט ולא ייצרו מצבים.

ההזדמנות האמיתית הראשונה במחצית השנייה הגיעה בדקה ה-55 כשדויד סילבה בעט מזווית קשה וכמעט הפתיע את צ'ך, שהדף לקרן. ארבע דקות חלפו והגיע השער, ועוד איזה שער. ראמירס איבד כדור במרכז השדה לטורה, שמסר לטבז. החלוץ הארגנטינאי פרץ מקו מחצית המגרש עד למרחק 20 מטרים מהשער ובעט לקורה ופנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי. זה היה השער החמישי ברציפות של טבז מול צ'לסי, אבל הפעם הוא היה משמעותי במיוחד, כשהראה עד כמה קבוצתו חזקה, וגם שהוא התאושש ממשבר המונדיאל.

ארסנל - ווסט ברומיץ' 3:2

התיקו מול סנדרלנד במחזור הקודם עצר את דהירתה של ארסנל, ואיפשר לצ'לסי לפתוח פער של ארבע נקודות בצמרת הטבלה. הערב התברר כי הגמגום הלונדוני מידבק, כאשר לאחר הפסדם של הבלוז למנצ'סטר סיטי, הופתעו התותחנים בביתם על ידי הבאגיז הסימפטיים. עם רשימת פציעות טיפוסית שכללה הפעם את הקפטן ססק פברגאס, תומאס ורמאלן, תיאו וולקוט ורובין ואן פרסי, ארסנל פשוט לא הצליחה להיכנס למשחק. זהו הפסדה הראשון לווסט ברומיץ' מזה 27 שנה.

קבוצתו של רוברטו די מתאו, שמסתמנת כאחת מהפתעות העונה, קיבלה צ'אנס ראשון להוביל בדקה ה-37, אלא שהפנדל של כריס ברונט נעצר על ידי מנואל אלמוניה. אלא שאז הגיעה פתיחת המחצית השניה, ואיתה המבול של האורחים. זה התחיל עם פיטר אודמווינגי, שניצל הגנה חדירה במיוחד של התותחנים כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-50, ונמשך עם גונזאלו חארה, שהכפיל ל-0:2 שתי דקות מאוחר יותר. ג'רום תומאס, אקס התותחנים, הפך את זה ל-0:3 מדהים בדקה ה-73, בעוד סמיר נאסרי רק הצליח לצמק בדקה ה-75 וה-90. ארסנל חסרת האופי (והיציבות) מאבדת צ'אנס גדול להיצמד לצ'לסי, ובשבוע הבא היא מגיעה לסטמפורד ברידג'.

ווסטהאם - טוטנהאם 0:1

הפטישים מתחילים לתת בראש. הניצחון על סנדרלנד בגביע הליגה ביום שלישי גרם לשביעות רצון גדולה בווסטהאם, ואחרי פתיחת עונה שכללה ארבעה הפסדים ותיקו נגד סטוק, נדמה כאילו הפטישים יוצאים, סוף כל סוף, לדרך חדשה. אברהם גרנט אמנם חסר הערב את ואלון בהראמי, תומאס היצלספרגר, זבון היינס וג'ק קוליסון, אבל דני גבידון ומתיו אפסון, שקיבלו מנוחה נגד סנדרלנד, שבו להרכב וייצבו את ההגנה. בסופו של דבר זה הסתיים עם ניצחון ענק לווסטהאם, הראשון העונה בליגה, ומרשים במיוחד מול קבוצת צ'מפיונס ליג לגיטימית.

הפטישים הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה, כאשר פתיחה טובה ולחץ גדול נשא פרי בדקה ה-29. פרדריק פיקיון, שנמצא בכושר מצוין, עלה ראשון לכדור קרן של מארק נובל כדי לנגוח היטב ולהכניע את קרלו קודיצ'יני. ווסטהאם עלתה ל-0:1 וירדה אחורה, כאשר טוטנהאם השתלטה על מרכז השדה וחיפשה בכל כוחה את השוויון. זה לא קרה, הרבה בזכות רוברט גרין המצוין, שכמו חבריו, הראה הערב שיש בו המון כדורגל.

גרנט, אם כך, רושם ניצחון ראשון, וטוטנהאם מפסידה דרבי לונדוני אחרי ארבעה נצחונות רצופים. באמצע השבוע היא תקווה לשוב למסלול הנצחונות כשתפגוש את טוונטה בליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ליברפול - סנדרלנד 2:2

שבוע קשה, שנפתח עם הפסד למנצ'סטר יונייטד ונמשך עם הדחה מביכה מגביע הליגה על ידי נורת'המפטון מהליגה הרביעית, לא הוסיף מצב רוח טוב לליברפול, שפתחה את העונה בצורה מאוד לא משכנעת וכבר הפסידה פעמיים. לרוע מזלם של אוהדי האדומים, גם הערב יושבי אנפילד לא זכו לראות את קבוצתם מרשימה במיוחד, וזה כבר הופך לדרך קבע.

דירק קאוט ניצל בישול של פרננדו טורס כדי לקבוע 0:1 מהיר למארחת ממרסיסייד, אלא שדארן בנט הפנטסטי הגיב במהירות. זה התחיל עם פנדל בדקה ה-25, ונמשך עם שער בדקה ה-48 שהעלה את החתולים השחורים ל-1:2 מדהים באנפילד. סטיבן ג'רארד הצליח לאזן ל-2:2 בדקה ה-64, אך לא יותר. ליברפול ממשיכה לאכזב, והיא כבר במקום ה-15, עם 6 נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם - וויגאן 0:0

בלקפול - בלקבורן 2:1
לבלקבורן: צ'רלי אדם (עצמי, 20), ברט אמרטון (90). לבלקפול: מתיו פיליפס (85).

פולהאם - אברטון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully