וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה סיימה ב-1:1 מאכזב עם סנטאנדר

שחקניו של אלבארז היו יכולים לעלות למקום ה-1, אבל החליקו בבית. ויאריאל ניצחה את לה קורוניה, מלאגה את חטאפה

ריאל מדריד כבר סיימה את משימותיה למחזור הרביעי, אבל גם היא ידעה שהיא עלולה לאבד את המקום הראשון עם סיומו. הערב (חמישי) קיבלה סביליה את הצ'אנס להחליף אותה בצמרת, אבל היא איכזבה מאוד עם תיקו 1:1 בבית מול ראסינג סנטאנדר. עוד לפני כן, ויאריאל השיגה ניצחון שלישי ברציפות וטיפסה למקום השלישי עם 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה. מלאגה שוב ניצחה בחוץ, הפעם 0:2 את חטאפה.

סביליה - ראסינג סנטאנדר 1:1

המארחים ידעו שהם יכולים לעלות אל המקום הראשון במידה וינצחו ביותר משער, אבל במקום זאת הציגו יכולת פושרת במיוחד שמבהירה שכנראה זה אינו המקום הראוי עבורה. הפתיחה דווקא היתה לצידם של המארחים, שעלו ליתרון בדקה ה-13. שוערה של ראסינג, טוניו יצא בצורה נוראית אל עבר אלחנדרו אלפארו והכשיל אותו בברוטאליות ברחבה, כדי לסדר לסביליה כדור מ-11 מטרים. את הבעיטה לקח אלברו נגרדו, והעלה את המקומיים ליתרון.

השער נתן את האות לראסינג להתעורר, והיא היתה קרובה לשיוויון, אך לא מצאה את הרשת עד למחצית. הלחץ נמשך עם פתיחת המחצית השניה, ואז הגיע המבצע הנהדר בדקה ה-54: אדריאן שלח כדור אל רחבת סביליה ומצא את פאבלו פיניוס ששלח בבעיטת יעף מצוינת את הכדור שנעצר רק ברשת. עד לסיום ניסתה סביליה לחזור, אבל לא באמת מצאה את עצמה, ונאלצה להסתפק בנקודה ובמקום החמישי.

ויאריאל - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

מאז החליף חואן קרלוס גארידו את ארנסטו ואלוורדה בתפקיד המאמן באמצע העונה שעברה, ויאריאל רשמה מאזן ביתי מרשים של תשעה ניצחונות ב-11 משחקים באצטדיון אל מדריגאל, כשרק ברצלונה הצליחה לנצח אותה. דפורטיבו לה קורוניה הייתה אחת הקורבנות בעונה שעברה, וגם הפעם לא חילצה אפילו נקודה ואחרי שלוש תוצאות תיקו חוותה הפסד ראשון. נילמאר הברזילאי, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים, המשיך בכושרו המצוין ועלה לראש טבלת המבקיעים עם שער בדקה ה-34 אחרי בישול של אנחל. ויאריאל שלטה באופן מוחלט גם במחצית השנייה, כולל קורה של ג'וזפה רוסי, אך לא כבשה שערים נוספים בניצחונה השלישי ברציפות.

חטאפה - מלאגה 2:0

שתי קבוצות שהשיגו את הניצחון היחיד שלהן העונה במחזור השני, חיפשו ניצחון נוסף כדי לברוח מהחלק התחתון. חטאפה לא שמה בצד את הכעס על השופט ששרק נגדה לשני פנדלים ב-2:2 מול לה קורוניה, הציגה משחק עצבני ולא ניצלה את עדיפותה הטכנית כדי לנצח. מלאגה חיכתה להזדמנות לעקוץ, ובדקה ה-54 השיגה שער יתרון מרגלי רונדון. שמונה דקות לאחר מכן ביצע ראפה עבירה ברחבה על אליסאו, ראה צהוב שני ואפונו קבע 0:2 מהנקודה הלבנה. הקבוצה של ז'סואלדו פריירה, שאיבדה בכרטיס אדום את חסוס גאמז (66), אולי הפסידה פעמיים בבית, אבל בחוץ היא מסתדרת מצוין עם ניצחון שני העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully