וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אמו של בלילי נפטרה ממחלה קשה

23.9.2010 / 19:01

החלוץ הביע רצון לשחק נגד מכבי חיפה למרות פטירתה של אמו, ויחליט רק בסמוך למשחק. גלבאן יערוך בכורה בהרכב בליגה

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) את האימון הטקטי לקראת המשחק המרכזי של השבת, בו תארח הקבוצה את מכבי חיפה בבלומפילד. כזכור, במחזור האחרון של העונה שעברה, הסתיים המשחק בתיקו שבעקבותו איבדו הירוקים את כתר האליפות מה שמוסיף עוד נפח של עניין למפגש הזה.

פיני בלילי, שתורגל בהרכב הראשון של דרור קשטן, התבשר בתום האימון על פטירתה של אמו, קלרה, ממחלה קשה. אחד השיקולים של החלוץ לחזור הקיץ ארצה מטורקיה, היה מאבקה הממושך של אמו במחלה ורצונו לשהות לצידה בארץ. בלילי הביע בכל זאת את רצונו לשחק בשבת, אך בשלב זה לא ברור אם אכן יטול חלק במשחקה של הקבוצה. מבני יהודה נמסר כי הם מתכוונים להשאיר את ההחלטה בידי החלוץ עצמו ויכבדו כמובן כל החלטה שייקח.

קשטן צפוי לערוך מול מכבי חיפה מספר שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח בהפסד להפועל חיפה במחזור הליגה הקודם. פדרו גלבאן, שכמו בלילי ערך השבוע את הופעת הבכורה במדים הזהובים בניצחון על הפועל פתח תקווה בגביע הטוטו, צפוי להמשיך ולקבל את חולצת ההרכב גם בשבת, כשהקשר אסי בלדוט יירד לספסל.

המאמן דרור קשטן מתלבט לגבי עמדה נוספת בקישור ועל מקום אחד בחולייה הזו מתחרים לירוי צעירי, איציק עזוז ושלו מנשה. הבלם אביב חדד יפתח במרכז ההגנה לצידו של הקולומביאני איבן גארידו, שסובל אמנם מכאבים בגבו, אבל יהיה כשיר למשחק.

מי שנעדר מהאימון ולא יהיה בסגל הוא החלוץ הצעיר שלומי לוי שסובל מפציעה בקרסול ונצטווה למנוחה של מספר ימים. בהנהלת בני יהודה מצפים שכ- 3,000 אוהדים ירוקים (להם הוקצו יציעים 4-5 וחלק מ-7), יגיעו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully