וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "אני מבקש מהאוהדים לבטוח בנו"

קפטן ליברפול ביקש מהקהל סבלנות אחרי ההשפלה מול נורת'המפטון: "הכדורגל לא מורכב רק משיאים, יש גם רגעי שפל"

תיחת העונה המגומגת של ליברפול הפכה אתמול (רביעי) רשמית לסיוט, כשהאדומים הודחו בבושת פנים בסיבוב השלישי של גביע הליגה אחרי הפסד 4:2 בפנדלים לנורת'המפטון, לאחר ש-90 הדקות באנפילד ההמום הסתיימו ב-2:2. גם העובדה שרוי הודג'סון העלה הרכב שהורכב ברובו ממחליפים לא המתיקה את הגלולה בקרב האוהדים, שכבר החלו לקרוא לפיטוריו של המאמן שהגיע הקיץ מפולהאם.

גורמים שונים במועדון הבהירו היום לתקשורת האנגלית שמעמדו של הודג'סון כלל אינו בסכנה, למרות ההפסד הביתי לקבוצה הנמצאת במקום ה-17 בטבלה בליגה הרביעית, והשקיעה של ליברפול למקום ה-16 בפרמיירליג עם חמש נקודות מחמשת משחקיה הראשונים.

מי שנזעק להגן על כבוד המועדון הדועך הוא הקפטן סטיבן ג'רארד, שניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "הכדורגל לא מורכב רק משיאים לאורך הקריירה שלי חוויתי שיאים גדולים וגם רגעים של שפל, ולמדתי יותר מהרגעים הקשים כי בהם אתה מחוייב להסתכל קודם כל על עצמך, להבין מה השתבש וללמוד מהטעויות שלך".

"מותר לשחקנים להרגיש רע היום", המשיך ג'רארד. "אבל הוותיקים בראשותי חייבים להרים להם את הראש במהירות. כשאתה משחק במועדון כזה יש לך משחקים גדולים כל יומיים-שלושה ואנחנו צריכים להתרכז עכשיו רק במשחק הבא מול סנדרלנד. אני מבקש מכל האוהדים לבטוח בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully