וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואל: "אנחנו במשבר? זה לא סוף העולם"

שישה ימים לפני המפגש עם הפועל תל אביב, מאמן ליון שומר על אמונה למרות היכולת הדלה וזעם האוהדים. גורקוף התאמן

בשבוע הבא תנחת בישראל ליון הצרפתית לקראת משחקה בבלומפילד מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות. אלא שאנשי ליון לא חושבים כל כך רחוק. הראש שלהם קודם כל בדרבי הכל כך חשוב מול סנט אטיין, שמגיעה לסטאד דה ז'רלאן כשהיא במקום הראשון ואילו ליון האומללה רק במקום ה-17.

הלחץ בליון עושה את שלו ובמועדון סגרו את האימונים בפני הקהל הרחב עד לדרבי ה-100 שייערך במוצאי שבת. יוהאן גורקוף, שסבל מפציעה קלה ונעדר מהאימונים האחרונים, התאמן באופן אישי עם קלוד פואל וישחק בדרבי. הבלם כריס והחלוץ סזאר דלגאדו המשיכו בשיקום מהפציעות הקשות, אבל הם בכל מקרה לא ישחקו בשבת או ברביעי מול הפועל תל אביב, כמו גם הכוכב הגדול ליסנדרו לופז.

אתמול (שלישי) הגיעו לאימון הפתוח עשרות אוהדים שביקשו מהשחקנים להפסיד בדרבי כדי לגרום לפיטוריו של פואל. המאמן התעלם מהקריאות נגדו ובחר גם להיעדר ממסיבת העיתונאים אחרי האימון, כשברקע שמועות על שיחות בין ראשי המועדון למרצ'לו ליפי האיטלקי והבהרה של הנשיא ז'אן מישל אולאס כי יעשה חושבים בסוף אוקטובר.

היום פואל כבר היה רגוע יותר והשיב לשאלות אנשי התקשורת. "אנחנו צריכים להעביר הילוך", הודה המאמן. "כשזה יקרה, הקבוצה תתחיל לרוץ. יש לי ביטחון מלא בשחקנים שלי. אני מרגיש טוב ולא לחוץ לגבי מצבי האישי. מנגד, מצבה של הקבוצה מתסכל מאוד ביחס לפוטנציאל הקיים בה. היינו באותו מצב בנובמבר-דצמבר 2009, היו אז אותם סימפטומים וידענו לצאת מזה כדי להשיג את המקום השני. זה לא סוף העולם, שום דבר עוד לא נגמר. אנחנו נדע להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully