וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "אנחנו מאמינים שאפשר לנצח"

23.9.2010 / 17:29

רכז גלבוע/גליל מספר על אווירה חיובית לקראת הגומלין מול ורסאץ' (ו', 18:00, אין שידור). ליונס: "יש לנו סיכוי מצוין לנצח"

הפועל גלבוע/גליל עליון תתארח מחר (שישי, 18:00, אין שידור) בורסאץ' מול הקבוצה המקומית המופראם ורסאץ' במסגרת משחק הגומלין של הסיבוב הראשון במוקדמות היורוליג. כזכור, הקבוצה של ליאור ליובין הפסידה את המשחק הראשון שנערך ביד אליהו שלשום 97:84, ותצטרך לנצח בהפרש שגדול מ-13 נקודות על מנת להעפיל לסיבוב השני. הקבוצה הגיעה אתמול בצהריים לורסאץ' והתאמנה באולם המקומי, והיום ערך ליובין לשחקנים תדריך וידאו ושוחח עם מספר שחקנים באופן אישי.

אחת המטרות שסומנו בגלבוע/גליל בעקבות ההפסד במשחק הראשון היא שיפור קבלת ההחלטות והזריקות, כאשר בקבוצה בונים על תרומה משמעותית יותר של דגן יבזורי, שלא קלע בכלל במשחק הקודם ב-16 דקות משחק. מלבד השיפור בקבלת ההחלטות בקבוצה יודעים שאם מספר האסיסטים לא יעלה מעל ה-10 של המשחק הקודם, הסיכוי לסנסציה הוא נמוך. בצד ההגנתי צפוי ליובין לנסות ולהפתיע במשחק לחץ על מנת להוציא את מילאן מצ'באן המצוין מהמשחק שלו.

"אני לא אוהב לדבר באחוזים אבל הסיכוי לעבור לא לטובתנו לאור ההפרש שנגמר המשחק הראשון", אמר היום גל מקל לוואלה! ספורט, "בתוך הקבוצה האוירה טובה אנחנו מאמינים שאפשר לנצח זו המטרה שלנו אחר כך יהיה אפשר לחשוב על הפרש. ראינו את הוידאו ולמדנו מהטעויות, צריך לשחק במרווחים יותר טובים בהתקפה להיות יותר אגרסיביים ולהתמודד טוב יותר בהגנת האחד על אחד בעיקר עם מצ'באן".

ליאו ליונס הוסיף: "יש לנו סיכוי מצוין לנצח. נתנו למשחק הראשון בנוקיה לברוח לנו מתחת לידיים ואנחנו יודעים עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לקחת את המשחק. אנחנו חייבים לשחק הגנה יותר טובה, בעיקר באחד על אחד. נתנו למצ'באן לשחק בחופשיות, והפעם אנחנו חייבים לשתק את איזור הצבע"

יו"ר האלופה חיים אוחיון הדגיש כי ההפסד בנוקיה איננו חזות הכל: "עברנו חוויה שבסך הכל הייתה אירוע חיובי ופורץ דרך מבחינתנו. ההפסד לורסאץ' איננו סוף דבר מבחינת הנוכחות שלנו במפעל האירופי. ייתכן שנידרש לעוד קצת זמן כדי להבין את משמעות הסיטואציה של להיות חלק מהרמה הבכירה ביותר באירופה, אבל האירוע שהיה בנוקיה הוא חגיגה אחת גדולה בהשתתפות הקהל שלנו מכל רחבי הארץ וקהל אוהב כדורסל ישראל בכלל. אנחנו תמיד אומרים שבכל משחק חשוב לנו לנצח וזה כמובן תופס לגבי המשימה הלא פשוטה בורסאץ'".

בקבוצה הסרבית יודעים לא לזלזל ביריבתם, ומחר האולם הביתי שלהם המילניום סנטר בורסאץ' צפוי להיות מלא. לאור התוצאה במשחק המקביל, מאמינים בורסאץ' שניתן להגיע לפחות עד לסיבוב השלישי על העלייה לשלב הבתים של היורוליג, או כך לפחות מנסה התקשורת המקומית לצייר את התמונה. המאמן זליקו לוקאיץ' התבטא מאז חזרת הקבוצה לארצו וציין כי "למרות שהסדרה מול גלבוע/גליל נראית גמורה, אם קבוצתו תחשוב כך, היא לא תעפיל לסיבוב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully