וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני ג'ת ניצחה בנצרת עילית

הקבוצה של סבג סיימה עם 1:2 על החבורה של הוכנבוים. ציון צמח כבש ב-1:2 של נס ציונה על הכח. רמה"ש-מכבי הרצליה 0:1

עוד פגרה קצרה חלפה לה, והליגה הלאומית שבה לפעילות עם שלושה משחקים היום (שישי) ועוד שניים בשבת במסגרת המחזור הרביעי. במוקד פגשה מכבי הרצליה את עירוני רמת השרון לדרבי השרון, כשהשתיים ידעו שהמנצחת תעלה זמנית למקום הראשון עד יום שני אז יושלם המחזור עם משחקיהן של הפועל ראשון לציון והפועל כפר סבא. במשחק ניצחה רמת השרון 0:1 ורשמה ניצחון שלישי העונה אחרי שג'ורג' אקירמי כבש את שער הניצחון בדקה ה-52.

מכבי אחי נצרת פגשה את אחווה עראבה וניצחה אותה 1:2 בדרך להמשך קיזוז המינוס הכבד שאיתו היא פתחה את העונה, והפועל רעננה גברה 0:2 על עירוני בת ים. בשבת נס ציונה אירחה את הכח עמידר רמת גן וגברה עליה 1:2, עירוני ג'ת גברה על הפועל נצרת עילית באותה תוצאה.

מכבי הרצליה - עירוני רמת השרון 1:0

המשחק המרכזי של המחזור בליגה הלאומית נערך באצטדיון בהרצליה כשעירוני רמת השרון לקחה את כל הקופה בדרבי השרון והעפילה לפסגה, שם היא תישאר לפחות עד ליום שני. השתיים הגיעו עם מאזן נקודות זהה (שבע), אך הרצליה ספגה את שערה הראשון העונה.

אחרי שמומי זפרן הגיע לרמת השרון במקום גיא לוי, הקבוצה שלו ניפקה רגע אחד של אושר ב-90 דקות לא מספיק טובות, כשאורן ניסים, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, היה מעורב בשער הניצחון. שש דקות בתוך המחצית השנייה עמיר נוסבאום העלה כדור לכיוונו של ניסים, שהרים לג'ורג' אקירמי, וזה כבש מקרוב את השער. בתוספת הזמן מספרת ענקית של אלן מסודי הסתיימה בכדור בקורה, ולמזלה הרב של רמת השרון היא נמנעה משוויון.

"מה שחשוב זה שהבאנו שלוש נקודות מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, חשוב שתהיה לזה המשכיות", סיכם ניסים את הניצחון. "מומי מקרין ביטחון לשחקנים, נותן לנו שקט ויכול להיות שזה אחד הדברים שהשחקנים היו צריכים לקבל. אני מאחל לגיא לוי דרך צלחה, אני לא מתעסק בדברים שהיו. ב-70 הדקות הראשונות היינו יותר טובים ממכבי הרצליה, אבל אנחנו רק במחזור הרביעי ויש עוד דרך ארוכה".

מאמן מכבי הרצליה, משה סיני, נראה מאוכזב בסיום, וניסה להסביר: "זו אכזבה גדולה, לא היינו במיטבנו היום, לא הכתבנו את הקצב ולא כבשנו למרות מספר הזדמנויות רב. היכולת הזאת לא תספיק כדי לעלות ליגה, צריך לעבוד קשה. אנחנו יחד גם בהפסד וגם בניצחון".

הפועל רעננה - עירוני בת ים 0:2

הפועל רעננה השיגה אמנם עד הערב רק ניצחון אחד, אבל מאזן השערים שלה, שעמד על 0:6, הוכיח דבר מה על ההגנה המצוינת של הקבוצה מהשרון, אחרי שהשוער ניל אברבנל הגיע בהשאלה מהפועל תל אביב ומפקד על החולייה האחורית בקבוצה של אייל לחמן. אחרי שלא הרשימה כל כך במשחקיה העונה נגד הפועל הרצליה ובית"ר שמשון תל אביב, רעננה זכתה לחיים נוחים נגד עירוני בת ים, שהשיגה נקודה אחת בלבד העונה. בדקה ה-30 מצא מיכאל סירושטן את רז כהן, שהבקיע את הראשון, ו-25 דקות לאחר מכן כבש כהן את השני, שחתם את הסיפור. לאחר מכן עוד הורחק דנדי אוקוגו, שחקנה של בת ים, בדקה ה-60.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מכבי אחי נצרת - אחווה עראבה 0:2

לצד דרבי השרון, נערך בשישי גם דרבי הבקרה בין שתי הקבוצות שנמצאות תחת מפרק וסוחבות עונש הפחתת נקודות - לאחי נצרת הורדו תשע נקודות, לעראבה 10 - כששתיהן מקוות לקזז את המינוס ולהתקרב לנקודת האפס. אחי נצרת קיזזה עוד שלוש נקודות במינוס אחרי ניצחון משכנע נגד עראבה, שעדיין חולמת לכבוש שער ראשון העונה ומתפללת להשיג בדרך גם ניצחון ראשון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, יובל שבתאי כבש לזכות המארחים (48) ואלירן חודידה דאג להכפיל בפנדל 12 דקות לאחר מכן. אחי נצרת עומדת כרגע על מינוס נקודה בלבד.

סקציה נס ציונה - הכח עמידר רמת גן 1:2

משהו לא טוב עובר על נס ציונה בשבועות האחרונים. הקבוצה של רפי כהן החלה את הליגה בקול תרועה ואחרי ניצחונות מרשימים בגביע הטוטו, השיגה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים. החלוץ אלנתן סלמי העלה את המקומיים ליתרון אחרי 20 דקות, כאשר הרכש החדש של הקבוצה, ציון צמח, הכפיל את התוצאה כעבור 20 דקות נוספות. שחר בלילטי רק צמצם בדקת הסיום של המשחק.

הכח עמידר רמת גן ממשיכה להפגין יכולת חלשה. הקבוצה הסגולה אמנם לא הובסה, כפי שקרה לה באותה תוצאה פעמיים תוך שבוע (6:1 בליגה מול ראשון לציון ובגביע הטוטו מול רמת השרון), אבל היא ספגה הפסד ליגה שלישי ונראה, לפחות לפי הכושר שהיא נמצאת בו כעת, כי היא תיאלץ להיאבק העונה עם הסגל חסר הניסיון שלה נגד הירידה.

הפועל נצרת עילית - עירוני ג'ת 2:1

בצל איומי השחקנים להשבית את האימונים בטענה כי משכורותיהם טרם שולמו, קיוותה עירוני ג'ת להשיג עוד ניצחון ושלוש נקודות כדי להתקדם במעלה הטבלה והיא עמדה במשימה. נראה ששחקניו של אבי סבג הצליחו לשים את הבעיות בצד ולעשות את העבודה שלהם עם המגרש מבחינה מקצועית על הצד הטוב ביותר.

יוסי ג'אנח העלה את האורחים ליתרון אחרי 25 דקות במשחק, אבל בדקת הסיום של המחצית הראשונה מאיר גבאי איזן את תוצאת המשחק. 10 דקות לסיום המשחק, ניר שחר כבש את שער הניצחון המתוק עבור האורחים. הקבוצה של אבי סבג משיגה ניצחון שני העונה והיא עם שבע נקודות.

הקבוצה של ירון הוכנבוים, שנמצאת בסכנת פירוק בגלל חובות עבר, קיוותה לשחזר את הניצחון שלה באמצע השבוע 2:3 על עירוני ג'ת בגביע הטוטו, אלא גביע הטוטו זה ממש לא הליגה, והיא כבר עם הפסד שלישי בליגה. כנראה שהשחקנים מתקשים להתגבר על הבעיות הכלכליות שפוקדות את הקבוצה ועלולות לדרדר את הקבוצה אל מעמקי הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully