וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "אם אקבל הצעה רצינית, אהיה מוכן לאמן"

אלוף העולם לשעבר לא פוסל את אימון רומא, אם הג'לורוסי יחליפו את ראניירי. בניטז: "תמיד אמרתי שמיליטו עובד טוב"

ללא אף ניצחון בארבעת מחזורי הפתיחה של הסרייה A, עם 2 נקודות מ-12 אפשריות ולאחר שספגה אמש (רביעי) הפסד בברשיה, רומא מדוכדכת ולחוצה. בתקשורת האיטלקית כבר מחפשים יורשים למאמן קלאודיו ראניירי, ומי שעשוי לרשת את מקומו הוא אלוף העולם לשעבר מרצ'לו ליפי. מאמן נבחרת איטליה במונדיאל האחרון לא פסל את האפשרות להחליף את ראניירי ולאמן את הג'אלורוסי. "חשבתי לנוח אחרי המונדיאל", אמר דון ליפי ל"גאזטה דלו ספורט", "אם אקבל הצעה רצינית, אהיה מוכן לאמן".

ראניירי שומע את הקולות וקורא את הכותרות, ונמצא בימים אלו בלחץ עצום. "כל אחד מסיק את מסקנותיו האישיות, עיתונאים בדרך כלל יודעים מה קורה יותר מהמאמנים, בעיתונים כותבים שמות ותאריכים, אז ברור שהם יודעים", אמר המאמן עם מידה של הומור עוקצני, "כולם ראו שהקבוצה עשתה הכל, אבל זה לא הצליח בגלל ההחלטות של השופט. הפנדל שהם קיבלו לא היה צריך להינתן, והגיעו לנו שריקות שלא נשרקו".

בניטז: "ראיתי אינטר חזקה"

השבוע שאל דייגו מיליטו "למה כל הזמן בניטז מחליף אותי?", ואמש (רביעי) מול בארי הוא אולי קיבל תשובה לכך. חלוץ אינטר הבקיע צמד ב-0:4 על בארי, וכבש לראשונה העונה בסרייה A. סוכנו, שתקף השבוע את בניטז וטען כי לא מספק מספיק ביטחון לחלוץ, ראה את הארגנטינאי משחק 90 דקות מלאות וכובש בדקות 27 ו-86. גם סמואל אטו רשם משחק נהדר כשכבש צמד.

"אני מאוד שמח", אמר מיליטו על הניצחון והיכולת שהפגין, וניכר שהוא השתחרר מעט מהלחץ. "חשוב מאוד לחלוץ שיבקיע גולים, למרות שהייתי די רגוע כשזה לא קרה. אני מודה לאנשים על התמיכה שלהם, לאוהדים של אינטר, לחברים שלי לקבוצה, ולצוות שהאמין בי".

מאמנו של מיליטו, רפא בניטז, היה מרוצה מהיכולת של הארגנטינאי וחבריו. "שיחקנו נגד קבוצה טובה, כיבדנו את היריבה מההתחלה ועד לסיום ולכן שיחקנו בצורה אינטנסיבית, ראיתי אינטר חזקה. מה שהשפיע על התוצאה זה האינטנסיביות, האיכות והגישה של השחקנים ופחות הטקטיקה. אם המנטליות חזקה, אפשר לשחק יותר טוב או פחות טוב, אבל תמיד יישאר סיכוי לנצח". בניטז התייחס גם ליכולת שהפגין מיליטו, ואמר: "תמיד אמרתי שדייגו עובד כמו שצריך, וגם נגד בארי הוא עבד טוב והבקיע שני גולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully