וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בניון ייחסר לנו בכמה משחקים"

מאמן צ'לסי התייחס לפציעתו של הישראלי, שעלול להחמיץ את משחק הנבחרת נגד קרואטיה בעוד כשבועיים: "זה לא נראה טוב"

אחרי פתיחת עונה מרשימה מאוד, עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים ומאזן שערים של 1:21, צ'לסי נתקלה אתמול (רביעי) במהמורה הראשונה שלה העונה, כשהפסידה לניוקאסל 4:3 בגביע הליגה והודחה. צ'לסי ספגה את שער ההפסד בדקה האחרונה ומצאה עצמה מחוץ למפעל.

יוסי בניון פתח בהרכב הכחולים, אולם בדקה ה-62 נפצע. קפטן נבחרת ישראל פתח במשחק, אך בשלהי המחצית השניה נשכב על הדשא, לאחר שככל הנראה מתח שריר, ודידה אל מחוץ למגרש. לקרלו אנצ'לוטי לא נותרו חילופים והבלוז נותרו בעשרה שחקנים, אך מהזווית הישראלית קשה שלא להביט קדימה: בעוד שבועיים נבחרת ישראל פוגשת את קרואטיה, למשחק קריטי במוקדמות יורו 2012. האם בניון יהיה שם? כרגע, לא ברור.

"בניון נפצע בשוק", אמר מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי, והתייחס גם לפציעותיהם של גאל קאקוטה וסלומון קאלו, "רק ביום חמישי נוכל לדעת לגבי המצב, אבל זה לא נראה טוב, הם ייחסרו לנו בכמה משחקים".

"הפציעות הן חלק מהכדורגל", הוסיף אנצ'לוטי, "אני מאוכזב מהתוצאה אבל שמח על היכולת שבה שיחקנו, הגבנו מצוין כשהיינו בפיגור 3:1 ושיחקנו בעשרה שחקנים, השחקנים הצעירים הראו הרבה אופי".

אנצ'לוטי אמנם מאוכזב, אבל יודע שלצ'לסי מטרות חשובות יותר העונה. "גביע הליגה הוא לא בעדיפות אצלנו, יש לנו משחקים חשובים בסוף השבוע, ואנחנו רוצים לצעירים הזדמנות להראות מה הם יודעים, אני לא מאוכזב כלל".

רוי הודג'סון: "זה רגע משפיל למועדון"

אוהדי ליברפול ידעו כי העונה ליברפול חלשה ולא מיימת, הם ידעו כי על אליפות אסור לדבר אפילו בצחוק והם רק מקווים שהבעלים יצליחו למכור את המועדון כדי שמישהו אחר ישקם אותו, אבל לסטירה שחטפו האדומים בגביע הליגה מנורת'המפטון הצנועה, קבוצה מהליגה הרביעית באנגליה, הם לא ציפו.

אנפילד, מבצרה של ליברפול, ראה את אחד הסנסציות הגדולות בתולדות גביע הליגה, כשנורת'המפטון הקטנטונת מהליגה הרביעית הפתיעה את ליברפול עם 2:2 והדיחה אותה בפנדלים עם ניצחון 2:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה. השקיעה של ליברפול מביכה.

"זה רגע משפיל למועדון", אמר מאמן ליברפול רוי הודג'סון, "גביע הליגה זה מפעל שהיינו צריכים להצליח בו, זה אחד מעוד כמה רגעים קשים שאנחנו מתמודדים איתם בתקופה האחרונה. אנחנו עוברים תקופה קשה, אבל נעבוד קשה ונעשה הכל כדי לעבור אותה ולהשתפר. למדתי הרבה מההפסד, אני רק יכול לברך את נורת'המפטון ולהתנצל בפני האוהדים שבאו לראות אותנו".

"לא שיחקנו ברמה שאפילו מתקרבת למה שציפיתי", הוסיף הודג'סון, "ציפיתי שהקבוצה תמשיך במומנטום אחרי שחזרנו מפיגור 2:1 בדקות האחרונות של ההארכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully