וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר זומן למחנה טרום העונה של הקליפרס

הגארד היהודי של מכללת דיוק ינסה להרשים את ראשי הקבוצה ולזכות בחוזה מובטח ב-NBA. קירק פני ייבחן בשורות סן אנטוניו

ג'ון שייר ממשיך במאמציו לפלס את דרכו ל-NBA, כאשר הלילה (רביעי) התברר כי הגארד היהודי של מכללת דיוק יצטרף למחנה טרום העונה של לוס אנג'לס קליפרס, בנסיון לקנות לעצמו חוזה מובטח לפני פתיחת העונה. לקבוצה המשנית של לוס אנג'לס יש כרגע 14 שחקנים חתומים בסגל - אחד פחות מהמקסימום המותר בליגה - והיא צפויה להחליט על שחקנה ה-15 בתום מחנה האימונים.

כזכור, שייר היה חלק מקבוצת ליגת הקיץ שהעמידה מיאמי לפני מספר שבועות, אלא שפציעה בעין השביתה אותו ממשחק עד הימים האחרונים. לאחרונה דווח כי הקומבו גארד יצטרף למחנה טרום העונה של יוטה, אלא שזו החליטה להחתים את ארל ווטסון כמחליף לדרון וויליאמס, וסגרה את עמדות הגארד שלה. בנוסף לשייר ינסו גם ג'ייק ווסקול, ג'רון קולינס וסטפן דניס להרשים את ראשי הקליפרס במטרה לקבל חוזה מובטח במחנה טרום העונה.

שייר סיים הקיץ קריירת מכללות מפוארת למדי במדי דיוק, בשורותיה היה לשחקן הראשון בתולדות המכללה שמסיים עם לפחות 2,000 נקודות, 500 ריבאונדים, 400 אסיסטים, 250 שלשות ו-200 חטיפות. בנוסף, עלה הגארד למקום התשיעי ברשימת הקלעים בכל הזמנים של המכללה. בעונתו האחרונה בדיוק העמיד השחקן ממוצעים של 18 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק.

קירק פני בסן אנטוניו?

שחקן נוסף שינסה להרשים את דרכו אל הליגה הטובה בעולם הוא קירק פני. הקלעי המחונן של נבחרת ניו זילנד, שסיים אליפות עולם נהדרת הקיץ בטורקיה במהלכה היה לקלעי השני בטיבו, קיבל צ'אנס להרשים את ראשי סן אנטוניו במהלך מחנה האימון הקרוב שלה. כזכור, פני בן ה-29 שיחק ארבעה משחקים בשורות הקליפרס לקראת סיום עונת 2004-2005, לפני ששוחרר ועבר למכבי תל אביב.

"אני הולך לקבל הזדמנות נוספת אחרי הנסיון הקודם שלי, והנסיון הקודם היה מאוד קצר", אמר פני לתקשורת הניו זילנדית לפני עזיבתו. השוטינג גארד החביב ככל הנראה יתחרה עם שישה שחקנים נוספים על שניים או שלושה מקומות פנויים בסגל הסופי של הספרס. בשנת 2007 שב פני לניו זילנד כשחתם בקבוצת הברייקרס המקומית, והיה לאחד הכוכבים הגדולים ביותר בליגה האוסטרלית. בחודש ינואר האחרון הוא עזר לקבוצתו לנצח את אדלייד האוסטרלית כשקלע שיא קריירה של 49 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון שייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully