וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 26 דקות לארבייטמן בהפסד גנט

החלוץ נכנס כמחליף כשקבוצתו איבדה יתרון כפול והפסידה 3:2 ללוקרן. 90 דקות לרמי גרשון בהפסדה של קורטרייק לווסטרלו

הישראלים בליגה הבלגית ציינו את חג הסוכות על כר הדשא, כשהערב (רביעי) התקיימו משחקי המחזור השמיני. שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-64, כשגנק שלו איבדה יתרון בן שני שערים והפסידה 3:2 ללוקרן. טים סמולדרס (49) וזלאטן ליוביאנקיץ' (56) סידרו לגנט יתרון במשחק החוץ, אבל קבוצתו לשעבר של עומר גולן הגיבה עם שני שערים מהירים של ניל דה פאו (57) ובנג'מין מוקולו (59). דונובן דייקמן הכריע את המשחק שלוש דקות לסיום. גנט במקום הרביעי עם 16 נקודות, שש פחות מגנק ואליניב ברדה, שנמצאים בראש עם 22.

רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של קורטרייק, שהפסידה במגרשה 2:1 לווסטרלו. סשה יקובנקו (9) ו-ווטר קורסטיינס (26) כבשו לזכות האורחים, כשג'וזפה רוסיני (28) צימק עבור קורטרייק מהנקודה הלבנה. קורטרייק במקום החמישי עם 13 נקודות.

גם שרלרואה, קבוצתו של המגן איתן טיבי, נוצחה 2:1 בידי סטנדרד ליאז', אך בניגוד לגרשון טיבי ישב במשך 90 דקות על הספסל. לורן סימן (44) וסטיבן דפור (60) כבשו את השערים עבור סטנדרד, כאשר הארגנטינאי הרנן לוסדה (82) המתיק את הגלולה של שרלרואה, שנמצאת עם חמש נקודות במקום ה-14 בטבלה.

*** סקוטלנד: סלטיק, ללא בירם כיאל, הביסה 0:6 את אינברנס, ללא גיל בלומנשטיין, במסגרת שמינית גמר גביע הליגה הסקוטי. גאורגיוס סמראס היווני הבקיע שלושער (17, 37 ו-57), גארי הופר הוסיף אחד (21) ואנתוני סטוקס צמד (74 בפנדל ו-81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully