וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סנטוס השעה את ניימאר, ופוטר

דוריבאל ג'וניור החליט להשאיר את הכוכב בן ה-18 מחוץ לסגל מול קורינתיאנס. ההנהלה שלחה אותו הביתה עוד לפני המשחק

כבר ראינו בעבר לא מעט מקרים בהם כוכב של קבוצה מסוימת היה גדול יותר מהמאמן ואילץ את ההנהלה לקחת צד ולהראות למאמן את הדרך החוצה מהמועדון. אבי נמני ושלמה שרף במכבי תל אביב, רונאלדיניו ולואיס פרננדז בפריס סן ז'רמן, ועכשיו גם ניימאר ודוריבאל ג'וניור בסנטוס.

אחרי הניצחון 2:4 של סנטוס על גויאננסה בשבוע שעבר, פנה ניימאר למאמנו ושאל מדוע לא הוא נבחר לבעוט את הפנדל שנשרק לזכות הקבוצה. דוריבאל זעם, החליט להשעות את הכוכב בן ה-18 מהמשחק ביום ראשון מול גוארני (0:0) ואז האריך את העונש במשחק נוסף, כשלא זימן את ניימאר למשחק מול קורינתיאנס.

ההנהלה לא הסכימה לראות את העילוי הצעיר, שכבר הפך לשחקן נבחרת ברזיל והיה קרוב לעבור לצ'לסי במהלך הקיץ, נעדר מהקלאסיקו החשוב שייערך הלילה (רביעי), אז היא פשוט ויתרה על דוריבאל רגע לפני העימות עם קורינתיאנס. "דוריבאל כבר לא המאמן", נמסר בהודעה הרשמית של המועדון. "מי שיחליף אותו באופן זמני הוא מרסלו מרטלוטה, שיעמוד על הקווים כבר בקלאסיקו". דוריבאל, אגב, הצעיד את סנטוס לזכייה באליפות הפאוליסטה ובגביע הברזילאי בחציה הראשון של העונה. בסנטוס הנוכחית, כך מסתבר, זה פשוט לא מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully