וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל ירושלים גברה על מכבי חיפה 59:66

22.9.2010 / 14:26

ג'ייסון ריץ' הוביל את ירושלים לניצחון על קבוצתו מאשתקד. ראשון לציון ניצחה את אשקלון, ששיחררה את סילבסטר סיי

הפועל ירושלים גברה היום (רביעי) 59:66 על מכבי חיפה במשחק שנערך בנשר. המשחק היה השני בתוך יומיים בין שתי הקבוצות, כאשר גם בראשון יצאו שחקניו של עודד קטש כשידם על העליונה. חיפה הופיעה למשחק ללא סשה בראטיץ' הפצוע, שצפוי להחמיץ את משחק מוקדמות היורוצ'אלנג' בשבוע הבא מול ראסינג פאריז, אך עם לארי אובאנון שנחת אתמול בארץ וערך היום את הופעת הבכורה שלו. חיפה תמריא לצרפת ביום שני הקרוב.

שתי הקבוצות ניהלו מחצית ראשונה שקולה, כשבסופה הוליכה ירושלים 28:34. הרבע השלישי הכריע את ההתמודדות, ירושלים התפוצצה ברבע ועלתה ליתרון 34:56, מה שהפך את הרבע האחרון לגארבג' טיים. חיפה ניצלה את הדקות האחרונות להקטין את התוצאה ובסיום כאמור 59:66 לירושלים. קלעו לירושלים: ג'ייסון ריץ' 14, בריאן רנדל ו-וויל סולומון 9 כל אחד, יובל נעימי ויוגב אוחיון 8 כל אחד, אורי קוקיה 7, דיון דוואל 6, עמית שמחון 3 וסם קלנסי 2. קלעו לחיפה: מרקו קילינגסוורת 17, פרנק רובינסון 15, סילבן לנדסברג 10, רוברט רותבארט 6, אבי בן שימול 5, יוני ניר 4 ודרק לאו 2.

אשקלון שיחררה את סילבסטר סיי

במשחק אימון נוסף שנערך היום גברה מכבי ראשון לציון 70:81 על עירוני אשקלון באולמה הביתי בעיר הדרומית. הקבוצה של אריאל בית הלחמי חסרה את טים פיקט, שעדיין לא נחת בישראל וצפוי לנחות בארץ רק בסוף השבוע. מנגד מי שערך את הופעת הבכורה שלו באשקלון ונראה טוב הוא תומאס טרל. באשקלון החליטו לשחרר את סילבסטר סיי, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, והשחקן צפוי לחתום בליגה ההולנדית שם עוקבות אחריו מספר קבוצות.

אשקלון פתחה את המשחק מצוין ועלתה ליתרון 9 ברבע הראשון, אך ראשון לציון, בזכות דקות טובות של דרל טאקר, צימקה עד ל-40:38 לאשקלון במחצית. מחצית שנייה טובה של ניצן חנוכי וריימר מורגן נתנו לראשון יתרון דו ספרתי, ובסיום כאמור 70:81 לקבוצה של אפי בירנבוים. קלעו לראשון לציון: ריימר מורגן 18, ארון מגי 15, ניצן חנוכי 13, דרל טאקר 12, דניס קלמנטה 9, אייל שולמן וג'ייסון תומאס 6 כל אחד, טל קרפלס 2. קלעו לאשקלון: גייב פרואיט 20, תומאס טרל 18, ראשון טרנר 12, ג'ון ג'אקס 9, דרור חג'ג' 4, ארז מרקוביץ' 4, אחיעד בוקרא 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully