וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסונג: "נאסרי אמר לי שכמעט לא נגעתי בו"

שחקן טוטנהאם מאוכזב מהפנדל ששינה את המשחק נגד ארסנל בגביע הליגה. ונגר: "למרות השינויים, שיחקנו כדורגל מצוין"

הניצחון של ארסנל בסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי על טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון בהארכה גורם ללא מעט תלונות אצל התרנגולים. אחרי שאת 90 הדקות סיימו הקבוצות ב-1:1, הגיעו שני פנדלים שהבקיע סמיר נאסרי ובהמשך שער נוסף של אנדריי ארשבין סגר את הסיפור.

שתי דקות מפתיחת ההארכה, סבסטיאן באסונג ונאסרי היו במרכזה של מחלוקת שיפוט, כאשר השופט הצביע על הנקודה הלבנה לאחר שראה את באסונג מכשיל את שחקנה של ארסנל. "לא חשבתי שזה היה פנדל", סיפר באסונג ל'מירור'. "הוא אמר לי לאחר מכן שכמעט לא נגעתי בו. זה השאיר לי טעם רע בפה כי חשבתי שאפשר להשיג יותר בהארכה".

באסונג עוד הוסיף לגבי האירוע: "לא נגעתי בו. ראיתי את הוידאו ומנקודת המבט שלי זה לא היה פנדל. נגעתי בו בחזה אבל לא תפסתי אותו. זה הלך אבל חבל שהמשחק התהפך מאותו הרגע. עבדנו קשה כדי להשוות".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר משוכנע שקבוצתו הייתה זכאית לניצחון. "הגיע לנו לנצח את המשחק, אבל אתה אף פעם לא יכול להעריך איזה שינוי יהיה במשחק", סיפר הצרפתי. "עשינו שינויים אבל שיחקנו כדורגל מצוין. היינו עקביים ומבחינתנו זה חשוב לשמור את הרגליים על הקרקע ולהתרכז".

הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, תירץ את ההפסד בעייפות, ואמר: "אתה אף פעם לא רוצה להפסיד, במיוחד לא לארסנל. זו הייתה הזדמנות עבור הצעירים לשחק כי אני לא יכול לשחק עם אותם שחקנים בכל משחק. הופתעתי מעט מהקבוצה שלהם. ברגע שהגיעה ההארכה, ארבעה שחקנים שלי נראו מכווצים וידעתי שאנחנו בצרות. ידעתי שהולכת להיות חצי שעה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully