וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "כישרון לא תמיד מביא ניצחונות"

חדשות NBA: מאמן לייקרס התייחס לטריו של מיאמי וסיפר על האמונה בקבוצתיות. סקלבריני בשיקגו, הגופיות ישקלו פחות

*** פיל ג'קסון הרהר ברצינות רבה על פרישה לאורך העונה שעברה, אבל לבסוף החליט להמשיך לעונה נוספת על לוס אנג'לס לייקרס ובראיון ל-ESPN הוא נשמע מוכן לאתגר, תוך שהוא מתייחס למי שבאופן טבעי מסומנת כיריבה הגדולה ביותר של קבוצתו על האליפות, מיאמי היט.

"יש להם כישרון ענק, אין ספק לגבי זה, אבל כישרון לא תמיד מביא ניצחונות", התייחס המאמן הוותיק לקבוצה של לברון-וויד-בוש, "מי שתציג את העבודה הקבוצתית הטובה ביותר היא זו שתנצח. אנחנו חושבים שהלייקרס יצרו משהו. אבל אם מיאמי תצליח להתחבר ולבנות את עצמה במהירות, היא תוכל לעשות את זה".

*** מקור בליגה סיפר שאחרי חמש עונות בבוסטון סלטיקס, בריאן סקלבריני עוזב את הקבוצה ממסצ'וסטס אחרי שסיכם על חוזה לא מובטח בשיקגו בולס. סקלבריני יאחד כוחות עם עוזר המאמן של סלטיקס בעונה הקודמת, טום תיבודו, שהיה מאוד מעוניין לראות אותו מגיע איתו לעיר הרוחות. הפורוורד בן ה-32 רשם ממוצע של 3.3 נקודות למשחק בתשע העונות שלו בליגה.

*** הגופיות ששחקני הקבוצות ילבשו העונה יהיו קלות ב-30 אחוזים מאלו שהם לבשו בעונה החולפת והן גם יתייבשו במהירות כפולה. כך חשף ראש אגף הכדורסל באדידס, טראוויס בלסינגיים. "כשאתה מדבר עם מאמנים או אפסנאים, כולם מספרים שהשחקנים תמיד מחליפים גופיות במחצית כי הן ספוגות. אנחנו מאמינים שהגופיות החדשות יהיו יותר נוחות לשחקנים וגם יהפכו אותם למהירים יותר". הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully