וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "רוצה אווירה כמו במנצ'סטר יונייטד"

מאמן סיטי מאס בבכיינות של שחקניו: "בלתי אפשרי שבכל שלושה ימים שחקן אחר מתראיין ומתלונן על כך שהוא לא משחק"

מאמן מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני, דורש משחקניו לקחת דוגמה מלא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד, זאת בכל הנוגע לאווירה בחדר ההלבשה ומגרש האימונים. המאמן האיטלקי, כך נראה, מאס בתחביב החדש יחסית של השחקנים בתכול, שמתלוננים השכם וערב בכלי התקשורת על דקות המשחק שהם מקבלים.

מאנצ'יני רק היה צריך לפתוח עיתון או לגלוש באתרי האינטרנט כדי לקרוא בחודשים האחרונים תלונות מצידם של קרייג בלאמי וסטיבן איירלנד שבינתיים עזבו, כשלאחרונה גם שיי גיבן ועמנואל אדבאיור הצטרפו למקהלת המקטרים.

"שיחקתי כדורגל ולפעמים גם אני התנהגתי ככה", אמר המאמן, "אני יכול להבין את זה, אבל באותו זמן השחקנים צריכים להבין שהם צריכים להתחיל לעשות שינוי מנטלי. אם הם רוצים שהקבוצה שלנו תהיה חזקה, הם חייבים לעשות שינוי. זה בלתי אפשרי שבכל שלושה ימים שחקן אחר מתראיין ומתלונן על כך שהוא לא משחק".

עוד אמר מאנצ'יני: "אם יש מישהו לא מרוצה, הוא צריך לדפוק על הדלת שלי ואז אוכל להסביר לו את המצב. אני רוצה ליצור אווירה כמו שיש בצ'לסי או מנצ'סטר יונייטד, אבל אולי לשחקנים שם יותר קל לקבל את הדברים כמו שהם כי הקבוצות הללו מצליחות".

מנצ'סטר סיטי תתארח הערב (21:00) אצל ווסט ברומיץ' למשחק במסגרת גביע הליגה. היא מדורגת כעת במקום הרביעי בפרמיירליג, עם שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד בחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully