וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "יש עדיין סיכוי, אבל זה לא יהיה קל"

22.9.2010 / 9:02

גלבוע/גליל המריאה לסרביה לקראת הגומלין מול ורסאץ', והסנטר הישראלי עוד מאמין. רודני גרין מתנדנד, שעשוע מתקרב

הפועל גלבוע/גליל עליון המריאה הבוקר (רביעי) לבלגרד דרך איסטנבול לקראת משחק הגומלין מול המופראם ורסאץ'. הקבוצה של ליאור ליובין תצטרך למחוק פיגור של 13 נקודות שנוצר מההפסד אמש 97:84 ביד אליהו, במשחק הבכורה של המאמן על הקווים. אנשי הצוות המקצועי לא ישנו מאז המשחק וצפו בפעם הראשונה בקלטת הוידאו של המשחק על מנת לנסות ולהבין את הטעויות שביצעו. בקבוצה ינסו לגבש תוכנית ברורה כיצד להתמודד עם מילאן מצ'באן האימתני, שקלע אמש 31 נקודות.

"שילמנו על הטעויות שעשינו מבחינה התקפית ומבחינה הגנתית. קיבלנו שיעור היום", אמר בסיום המשחק עידו קוז'יקרו שלא קלע במשחק, "ידענו שזה לא יהיה קל, אבל צריכים ללמוד ממה שעשינו, מהטעויות שלנו, ולנסות לשפר את זה כמה שיותר מהר. הוכחנו לעצמנו שרבע אחד טוב שלנו יכול להחזיר אותנו למשחק וזו איזשהי נקודת אור בחושך הזה. היינו צריכים להיות עקביים ולשחק את ההגנה והריצה ולקחת את הזריקות הטובות שלקחנו ברבע השלישי ולערי הרב לא עשינו את זה. בהגנה לא מצאנו את הפיתרון איך להסתדר עם מצ'באן שפשוט עשה לנו בית ספר, בין היתר גם באשמתי".

בקבוצה יודעים שהסיכוי להעפיל לשלב המוקדמות השני הוא קטן מאוד, וייתכן שכבר ביום ראשון תוכל הקבוצה להתכונן למשחקי הליגה באופן שוטף, "יש עדיין סיכוי אבל זה לא יהיה קל. זה לא ההבדל האמיתי בין הקבוצות אני חושב שאנחנו קבוצה טובה הרבה יותר מהתוצאה שהבאנו היום אבל אנחנו עדיין בשלבי בניה, עדיין לא עשינו אפילו אימון אחד בסגל מלא", הוסיף קוז'יקרו.

הצוות המקצועי עדיין מחפש מחליף לרודני גרין, שגם אמש היה רחוק מלהרשים, כאשר בשלב זה מועמדותו של ג'ו סמית' הותיק ירדה מהפרק. בעקבות פציעתו של גוני יזרעאלי, שייעדר לפחות עד לחודש דצמבר, צפויים בקבוצה לפתוח במגעים עם עודד שעשוע, שערך אימונים עם הסגל בתקופה האחרונה, וניהל מגעים מתקדמים דווקא עם מכבי חיפה לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully