וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "המגרש בברנבאו הוא שדה תפוחי אדמה"

מאמן ריאל מדריד התלונן על כר הדשא והוסיף: "בספרד יש 40 מיליון מאמנים, אבל במציאות רק אני מחליט מה קורה בקבוצה"

בריאל מדריד היו מרוצים מעוד ניצחון הליגה, הפעם 0:3 על אספניול אתמול (שלישי) במחזור הרביעי בליגה הספרדית, אבל לז'וזה מוריניו היו גם כמה תלונות, הפעם בנוגע לכר הדשא בסטנטיאגו ברנבאו. "לאור הנסיבות אני מרוצה כי זה לא דבר פשוט לשחק בשדה של תפוחי אדמה", אמר הפורטוגלי הנהדר, שנהנה אתמול משערים של כריסטיאנו רונאלדו, גונזאלו היגואין וקארים בנזמה בדרך לשלוש הנקודות.

מוריניו נשאל גם הלחץ הקיים בכל שנייה ובכל פינה בריאל מדריד, ומדוע ערך מספר שינויים בהרכב, וענה בצורה "המיוחדת" שלו: "נולדתי במדינה שיש בה 10 מיליון מאמנים ועכשיו אני עובד במדינה שיש בה 40 מיליון מאמנים. אבל המציאות היא שיש רק מאמן אחד בריאל מדריד ורק הוא מחליט. הקבוצה שלי עייפה ולכן הגיעו שינויים".

מי שבינתיים נהנה מאוד מההגעה של מוריניו הוא איקר קסיאס, שבניגוד לשנים עברו, נדרש להרבה פחות עבודה בזכות הגנת הברזל שמלפניו. הספרדי הבינלאומי שמר אתמול על רשת נקייה במשחק הרביעי מתוך חמישה משחקים רשמיים העונה ואמר: "בכל משחק אנחנו דורשים מעצמנו יותר. אנחנו נמצאים בכיוון הנכון, אבל אנחנו חייבים לשמור על סדר בכל האזורים. נכון שלפעמים זה נראה כאילו אנחנו לא מצליחים לעשות את זה, אבל הכל בסדר. אנחנו רק צריכים עוד זמן להתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully