וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ווסטהאם עלתה לשמינית הגמר

אברהם גרנט עלה בהרכב צעיר, אבל חגג 1:2 בחוץ על סנדרלנד, פיקיון ואובינה כבשו. ארסנל פירקה 1:4 את טוטנהאם בהארכה

הפוגה קלה מהליגה הגיעה היום (שלישי) לקבוצות האנגליות, שהתמודדו בסיבוב השלישי של גביע הליגה וניצלו את המחזור הזה כדי לפנות את הבמה לשחקנים הצעירים והמחליפים, שלא רגילים בדרך כלל לפתוח. המשחק המרכזי הפגיש את טוטנהאם וארסנל, כשהתותחנים נגררו 90 דקות עם 1:1 עד שבתוספת של 30 הדקות הם הבקיעו שלושה שערים (סמיר נאסרי כבש בשני פנדלים ואנדריי ארשבין) בדרך לשלב הבא.

בווסטהאם אמנם לא חגגו ניצחון ליגה, אבל בהחלט יכולים לזקוף לזכותם העפלה לשמינית הגמר אחרי ניצחון 1:2 על סנדרלנד, שמשכיח מעט את הצרות השבועיות. בולטון עם תמיר כהן בהרכב הודחה מהמפעל אחרי הפסד לבארנלי 1:0. גם פולהאם מחוץ למפעל אחרי שהפסידה די במפתיע לסטוק סיטי 2:0. יתר המשחקים ישוחקו מחר כשבמוקד צ'לסי תארח את ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד מתארחת אצל סקאנת'ורפ, ליברפול מול נורת'האמפטון ומנצ'סטר סיטי מתארחת אצל ווסט ברומיץ'.

טוטנהאם - ארסנל 4:1

התרנגולים ניסו להמשיך את היכולת מסוף השבוע האחרון עם הניצחון הקל על וולבס גם בדרבי של צפון לונדון, אבל הארי רדנאפ, כמו הקולגה שלו ארסן ונגר, בחר לעלות עם הרכב של שחקנים צעירים. בארסנל, ששומרת בליגה על פער של ארבע נקודות מהאלופה, חסרו את ססק פברגאס, רובין ואן פרסי, תיאו וולקוט, ארון רמזי וניקלאס בנדטנר הפצועים.

טוטנהאם, שהודחה בעונה שעברה על ידי מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר, נקלעה לפיגור מוקדם במשחק אחרי שבדקה ה-15 הקשר הנרי לנסברי, שחזר העונה מהשאלה בווטפורד, כבש את שערו הראשון במדי ארסנל, כשמסירה משמאל של ג'ק ווילשר, שהושאל בעונה שעברה לבולטון, מצאה אותו חופשי כדי להבקיע מקרוב.

רובי קין, שנכנס כמחליף במחצית, היה תכליתי מאוד. שלוש דקות לאחר שנכנס, החלוץ האירי ניצל את העובדה שלא היה מכוסה כדי להבקיע מקצה הרחבה ולהכניע את לוקאש פביאנסקי, שהצליח רק לגעת בכדור. הקבוצות עברו להארכה, ושתי דקות לאחר הדקה ה-90 אנדריי ארשבין מצא את סמיר נאסרי, שהופל ברחבה. נאסרי זכה גם לכבוש את הפנדל. ארבע דקות נוספות עברו וארסנל זכתה לעוד פנדל אחרי שהפעם מרואן שמאק הופל ברחבה. נאסרי שוב דייק לפני שעם סיום החלק האחרון של ההארכה שמאק מצא את ארשבין בכדור חופשי, וזה סגר את הסיפור בדרך לשלב הבא.

סנדרלנד - ווסטהאם 2:1

אחרי שעברה בקושי את אוקספורד בסיבוב הקודם, ווסטהאם הצליחה לעבור גם את סנדרלנד, והייתה בוודאי מוותרת על הניצחון כדי לשפר את מצבה בליגה. אברהם גרנט חזר להדריך את הקבוצה אחרי מנוחת יום הכיפורים, והפטישים השיגו ניצחון נגד החתולים השחורים, שסחטו 1:1 דרמטי עם שער של דארן בנט בשבת האחרונה.

טל בן חיים פתח בהרכב של גרנט, שעלה ברובו עם הרכב משני, אבל דווקא שחקני ההרכב זכו לכבוש. בדקה ה-35 ויקטור אובינה בישל לפרדריק פיקיון את היתרון. שש דקות לאחר מכן ג'יאן אסמואה כבש את השוויון אחרי בישול של ג'ורדן הנדרסון, אבל המשחק הוכרע כשאובינה כבש מקרוב אחרי מסירה של פאבלו באררה. ווסטהאם ממשיכה מכאן למשחק ביתי נגד טוטנהאם, שבוודאי הרבה יותר חשוב לפטישים.

בארנלי - בולטון 0:1

אחת ההפתעות הבולטות של הסיבוב השלישי היא ההדחה של בולטון (תמיר כהן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב), שנכנעה לקבוצה מהמקום השמיני בצ'מפיונשיפ. אם בעונה שעברה הטרוטרס נעצרו על ידי צ'לסי עם 4:0 כואב בשמינית הגמר, הפעם הם מסיימים אף מוקדם יותר את דרכם. את השער היחיד במשחק כבש הקשר בן ה-31 וויד אליוט בדקה ה-45, שכבש מהאוויר מתוך הרחבה.

סטוק - פולהאם 0:2

עוד הפתעה היא ההדחה של פינאליסטית הליגה האירופית, שנכנעה מול הקבוצה מהמקום ה-17 בליגה, שהייתה נחושה יותר לעלות שלב. בדקה ה-23 כבש דני היגינבות'אם ובדקה ה-79 השלים את העבודה קנווין ג'ונס.

תוצאות נוספות:

ברנטפורד - אברטון 1:1 (לאחר 120 דקות, 3:4 לברנטפורד בפנדלים)
בירמינגהאם - מילטון 1:3
מילוול - איפסוויץ' 2:1
פטרבורו - סוונסי 3:1
פורטסמות - לסטר 2:1
וולבס - נוטס קאונטי 2:4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully