וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "ניקח את הדברים הטובים וננסה להגדיל אותם"

21.9.2010 / 21:15

מאמן גלבוע/גליל התעודד אחרי ההפסד לורסאץ': "יש פוטנציאל לקבוצה הגנתית טובה". מקל: "שילמנו מחיר של קבוצה חדשה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל גלבוע/גליל קיוותה לסדר לאוהדיה בכורה מוצלחת במוקדמות היורוליג הערב (שלישי), אך נכנעה 97:84 להמופראם ורסאץ' במשחק הפכפך שהציג בעיקר את חוסר החיבור בקבוצה של ליאור ליובין. ביום שישי תצא האלופה הישראלית לגומלין בסרביה כשהיא יודעת שהמשימה להעפיל לסיבוב השני הפכה לכמעט בלתי אפשרית, ובמשחקו הראשון כמאמן ראשי ליובין גילה שיש לו עוד הרבה עבודה.

"רוב המשחק היה מאוד מנטלי", אמר ליובין במסיבת העיתונאים בסיום. "התחלנו במינוס 13, וחזרנו לפלוס 8, אז לא המצאתי דברים תוך כדי. בשביל זה צריך עבודה מנטלית מלבד העבודה המקצועית. יש לנו פוטנציאל לקבוצה הגנתית טובה, למרות שזה נשמע לא משכנע אחרי 97 נקודות. אני חושב שמעבר לסכום הכולל שספגנו, אני מפרק את זה לחלקים של המשחק, היו רגעים של הגנה יותר טובה ופחות טובה".

"הסכום הכולל שספגנו משקף הגנה לא טובה", הוסיף ליובין. "אבל ניקח את הדברים הטובים וננסה להגדיל אותם. אנחנו לא חושבים על ההפרש, רק על ניצחון שם". על האפשרות שייערכו שינויים בסגל אמר ליובין: "זה הסגל שלנו, אנחנו לא אחראים לפציעות של שחקנים, זה נתון שאין לנו שליטה עליו, אני עדיין חושב שזאת קבוצה טובה ואני מאמין בה".

גל מקל, שקלע 15 נקודות, אמר: "אני חושב ששילמנו מחיר של קבוצה חדשה, פישלנו בדברים הבסיסיים של לסגור לריבאונד, לרדת להגנה, לא לתת אמצע. הם הענישו אותנו במשחק חכם, ופה שילמנו. חבל כי כבר היינו ביתרון של שמונה נקודות, והיינו בהרגשה שאנחנו יכולים לעשות את זה, אבל זה המחיר של הקבוצה שהתחילה לרוץ לא מזמן ונמשיך להתחבר".

ג'ק מקלינטון, שקלע 18 נקודות אך עדיין לא נראה מחובר לחבריו החדשים: “זו הפעם הראשונה שאנחנו ממש משחקים ביחד. זה עדיין מוקדם ויש להם קבוצה טובה מאוד. מצ'באן שחקן מצוין ובינתיים אנחנו צריכים ללמוד מהם. ההבדל בין הקבוצות הוא לא של 13 נקודות, יש לנו דברים שלהם אין ונצטרך לשים את המשחק הזה מאחורינו ולשחק טוב יותר שם".

לוקאיץ': "זו רק מחצית ראשונה"

מאמן ורסאץ', זליקו לוקאיץ', נשמע מרוצה אחרי הניצחון: "אתמול אמרתי במסיבת עיתונאים שגם אני לא בטוח מה היכולת של הקבוצה שלי כי זאת קבוצה חדשה וצעירה ומאוד חשוב שהיו לנו היכולת והאומץ להתגבר על המצב שהיינו בו ברבע השלישי".

"ברבע האחרון הצלחנו לפתור את הבעיה של הפיק אנד רול", המשיך המאמן האורח. "שיחקתי מספיק משחקים של הפרש סלים, ואמרתי לשחקנים שלי שזו רק מחצית ראשונה, ואם עשינו תוצאה טובה זה לא אומר שלא עשינו הרבה טעויות פה היום".

מילאן מצ'באן, ששלט מתחת לסלים ללא עוררין עם 31 נקודות גדולות, אמר: "היה משק קשה וזה ניצחון גדול בשבילנו. שיחקנו בדרך שרצינו, אנחנו קבוצה טובה ויש לנו שחקנים טובים בכל עמדה. עכשיו אנחנו ביתרון 13 והסיכוי שלנו לעלות שלב גבוה. הם שיחקו טוב ויש להם עדיין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully