וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "לא הייתי לוקח את הקבוצה אם זו לא חולון"

21.9.2010 / 20:37

הפועל חולון פתחה עונה, המאמן אופטימי: "מאמין בקבוצה". מורן רוט: "תהיה לנו קבוצה טובה". ארנולד: "יש אנרגיה והתלהבות"

למרות כל הבעיות שהיו שם הקיץ, פתחה הערב (שלישי) הפועל חולון את אימוניה לקראת עונת 2010/11, לעיניי 400 אוהדים, שהשליכו אבוקות למגרש. כזכור, חולון נקלעה לצרות כלכליות קשות הקיץ, מה שגרם למאמן מיקי דורסמן לעזוב את הקבוצה ולדני פרנקו לתפוס את מקומו ממש לפני זמן קצר. פרט למאמן החדש/ישן, נראו עוד כמה פרצופים חדשים באימון, כשהבולטים בהם היו: מורן רוט, ג'יימי ארנולד, עמית בן דוד, ניר כהן, ריצ'רד מלצר ורוברט היית.

פרנקו התייחס לתחושות שלו ערב פתיחת העונה. "יש תחושה של התחלה, של בנייה - מאוחרת, אבל בנייה מחדש. אנחנו יוצאים לדרך חדשה אחרי שעורבבו כל הקלפים מחדש. לא הייתי לוקח את הקבוצה אם זו לא הייתה חולון. יש לי הרבה זיכרונות טובים מכאן וניצב בפניי האתגר הקשה ביותר שהיה לי. מקווה שנצליח ליהנות ולבנות קבוצה שתתחבר לקהל. נדע להגדיר מטרות רק אחרי שנדע מה התקציב שלנו". פרנקו דיבר גם על הסגל שלו: "יש שחקנים טובים, חלקם צעירים, שצריכים לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולהוכיח את עצמם. אני אופטימי. הכל יכול להיות ואני מאמין בנו".

רוט הוסיף: "תהיה לנו קבוצה טובה, ההרגשה מצוינת. אני מבין ללב האוהדים שכעסו עלי כשעזבתי לירושלים. מכל הקבוצות בהן שיחקתי לחולון הצלחתי להתחבר בצורה הכי טובה. חלק גדול מהחזרה שלי הוא הקהל ושני הצדדים רוצים להצליח".

גם ארנולד דיבר על הציפיות לקראת העונה החדשה: "חולון תמיד מפתיעה. תמיד יש ציפיות וקהל עם הרבה אנרגיה והתלהבות. מקווה שנצליח להפיק את המירב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully