וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגמור את העונה על 200 קילו

בעקבות הגעתו המרגשת של האיש והמסה, וואלה! ספורט מייעצת לסופוקליס שחורציאניטיס כיצד לשמור על משקל נאות

* קודם כל, למה שלא תוריד את המשקפיים האלה? זה אומנם יוריד ממשקלך רק גרמים ספורים, אבל במילא אף אחד לא קונה את הקטע של הענק האינטליגנט והמיוסר.

* בנוסף לאימוני הכושר הסטנדרטיים, קבע לעצמך חוק חשוב: רד לחמש שכיבות שמיכה בכל פעם שליאור אליהו מחטיא זריקת עונשין באימון.

* סע לאיקאה, קנה כיסא, הרכב אותו, וחפש חבורה של סרבים. כשתמצא את כל אלה, התגרה תתפתח באופן טבעי. דיאטנים טוענים שהכאת אנשים לבנים ורזים עוזרת לסיבולת לב ריאה.

* אחרי שהבנת את זה, צפה בקלטות של כוכב העבר ארל וויליאמס ושנן אותן היטב. תרגל שוב ושוב את הזינוק המפורסם שלו מעל לגדר, היישר ליציעים, שם תוכל להכות מכל הבא ליד ועוד להפוך לגיבור.

* הוסף 85 ק"ג לתרגילי כפיפות הבטן באימוניך. אין צורך להעמיס על ספסל העץ התומך ברגליך משקולות מיותרות, פשוט בקש מאלישי כדיר לשבת על פלטפורמת העץ. זה בסדר: כל אחד מתאמן בתחום החזק שלו.

* וויל ביינום אומנם עדיין זכור לטובה בהיכל נוקיה, אבל אנא - אם בכוונתך לדרוס הולך רגל חף מפשע, מוטב אם תשתמש בזוג אופניים. זה יותר בריא, וגם יקל על העורך דין שלך במשפט.

* כשאתה מגיע למנדי'ס, אל תתבלבל: שחקנים של מכבי מאבדים שם דם, לא קלוריות.

* אם מימדי הגוף הרזים של אולסי פרי מרשימים אותך, זכור את העיקרון הבסיסי: לא קוקה קולה, רק קוקה.

* אם כל זה לא עובד, פנה לרופא הקבוצה שיעביר אותך שאיבת שומן פשוטה. אנחנו מכירים לא מעט עיתונאיות שישמחו להזריק את השאריות לשפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully