וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוני לוי מועמד לאימון סטיאווה בוקרשט

המאמן הישראלי נמצא בין המועמדים להחליף את איליה דומיטרסקו: "עוד לא פנו אליי, אבל אשמח לחזור לכדורגל הרומני"

חודש לאחר שעזב את אוניראה אורזיצ'ני שהתרסקה מבחינה כלכלית, רוני לוי עשוי למצוא עצמו שוב בליגה הרומנית. המאמן הישראלי, שהיה מועמד לטימישוארה ובסופו של דבר ראה את קוסמין קונטרה מועדף על פניו כמאמן/שחקן, הוזכר היום (שלישי) בתקשורת הרומנית כאחד המועמדים להחליף את איליה דומיטרסקו במועדון הפאר סטיאווה בוקרשט.

דומיטרסקו, שחקן העבר המעוטר של נבחרת רומניה, החזיק מעמד בסטיאווה רק 40 ימים. כמו רבים לפניו, גם דומיטרסקו התקשה להסתדר תחת ניהולו של הנשיא ג'יג'י בקאלי, שמקפיד להתערב בכל עניין מקצועי ונחשב למפטר מאמנים סדרתי. היתרון הגדול של רוני לוי על פני שאר המאמנים המתחרים על המשרה, נעוץ בעובדה שהוא מכיר שבעה משחקני סטיאווה, ששיחקו תחתיו באוניראה.

"אתם מכירים מאמן שלא היה רוצה לעבוד בסטיאווה?", תהה לוי כשנשאל על כך ברשת הטלוויזיה פרו TV. "סטיאווה זה מועדון גדול וזו יכולה להיות הזדמנות נהדרת. אני מאוד אוהב את רומניה ואת הכדורגל הרומני, כך שאשמח לחזור. עוד לא פנו אליי, אבל אם זה יקרה בהחלט יש על מה לדבר".

במידה שלוי אכן יזכה למינוי, הוא יהיה הישראלי השני שעבר בסטיאווה, אחרי שהמגן קלמי סבן שיחק במדיה בעונת 2006/7. סטיאווה נחשבת לקבוצה הגדולה ביותר ברומניה, כשבארונה 23 תארי אליפות ו-20 גביעים, אבל האליפות האחרונה הייתה ב-2005/6. בעונה שעברה, אגב, סיימה הקבוצה רק במקום הרביעי. כרגע, אחרי שמונה מחזורים, ממוקמת סטיאווה במקום השלישי עם 15 נקודות, אחת פחות מהמוליכה אוטלול גלאטי. סטיאווה גם נמצאת בבית יא' של הליגה האירופית, בו משחקות ליברפול, נאפולי ואוטרכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully