וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי אשדוד גברה על נתניה 87:96

21.9.2010 / 17:22

29 נקודות של בראדלי הובילו את הדרומיים לניצחון שלישי במשחקי האימון. המנהלת מצאה ליקויים ופסלה את האולם באשדוד

מכבי אשדוד גברה היום (שלישי) על ברק נתניה 87:96 במסגרת מחנה האימון של הקבוצות בקיבוץ עין גדי. לאשדוד היה זה הניצחון השלישי בשלושת משחקי האימון של הקבוצה עד כה, ובמועדון עדיין ממשיכים לחפש אחר שחקן בעמדות הפנים שישלים את הסגל. כמו כן באשדוד עדיין לא החליטו לגבי עתידו של הפורוורד יאן מרטין שמתאמן עם הקבוצה. לנתניה היה זה הפסד חמישי בחמשת משחקי האימון, אך גם בעונה שעברה לא ניצחה הקבוצה אף אחד ממשחקי האימון שלה. אלטון בראון ערך בכורה בנתניה.

כמו במשחק האימון הקודם בין הקבוצות ביום ראשון, בו ניצחה גם כן אשדוד, פתחו שתי הקבוצות את המחצית הראשונה בצורה שקולה ובמחצית התוצאה עמדה על 47:47. מחצית שניה מצוינת של ראמל בראדלי הוליכה את אשדוד לניצחון ובסיום כאמור ניצחה הקבוצה של עופר ברקוביץ' 87:96. קלעו לאשדוד: ראמל בראדלי 29, ג'וש דאנקן 13 ו-9 ריבאונדים, ג'וש קרטר 11, ניב ברקוביץ' 7, אור איתןו 6, מאיר טפירו 5, שון דניאל 4 ודניאל גור אריה 1. בלטו בנתניה: רון האוורד 23, אדריאן בנקס 21.

בתוך כך, הודיעה מנהלת הליגה למכבי אשדוד על פסילת אולמה הביתי. המנהלת מצאה ליקויים באולם באשדוד. המנהלת שלחה מכתב לקבוצה והודיעה על פסילתו של האולם עד שיתוקנו הליקויים. בין היתר מדובר בליקויים בתאורת האולם, במתקני הסלים ובסימון המגרש לפי החוקה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully