וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ושוב, אינטר במקום הראשון

האלופה כבשה את הפסגה עם 0:4 קליל על בארי מצמדים של מיליטו ואטו. 1:1 בין לאציו למילאן, רומא הפסידה 2:1 לברשיה

בזמן שאנחנו חגגנו מתחת לסוכה, הליגה האיטלקית העבירה הערב (רביעי) הילוך נוסף עם משחקי המחזור הרביעי, שהחזירו את אינטר למקום הכל כך מוכר לה - המקום הראשון. צ'זנה, שהוליכה את הטבלה ערב המחזור, ספגה הפסד ראשון 2:0 אצל קטאניה, והאלופה ניצלה זאת כדי לכבוש את הפסגה עם 0:4 קליל על בארי. לאציו ומילאן נפרדו ב-1:1 מרתק באולימפיקו, ואילו רומא שוב הפסידה, הפעם 2:1 לברשיה.

עוד לפני שריקת הפתיחה של המחזור הרביעי, הודיע איגוד השחקנים על דחיית השביתה שתוכננה למשחקי סוף השבוע. השחקנים הסכימו להמתין עד סוף נובמבר, כשנשיא ההתאחדות ג'אנקרלו אבאטה הבטיח כי עד אז יימצא פיתרון מוסכם לנושאים הבוערים, במרכזם ההסכם הקיבוצי.

אינטר - בארי 0:4

אלופת אירופה התגברה על קשיי קליטת רפא בניטז, ומתחילה להזכיר את הקבוצה היעילה של העונה שעברה כשהיא כבר כבשה את הפסגה אחרי ארבעה מחזורים. הבעיה היחידה שהייתה למאמן הספרדי היא היחסים עם דייגו מיליטו, אולם המשחק מול בארי העניק גם לו הזדמנות למצוא את הרשת (פעמיים) ולסיים סוף כל סוף 90 דקות על המגרש.

סמואל אטו, שהבקיע צמד בניצחון החוץ על פאלרמו ביום ראשון, בישל למיליטו את הראשון שלו העונה בדקה ה-27. בדקה ה-50 נגיעת יד ברחבה זיכתה את אינטר בפנדל אותו ניצל אטו ללא קושי, ו-13 דקות לאחר מכן עבירה על לוסיו סידרה לאטו צמד מהנקודה הלבנה. מיליטו נעץ את הרביעי בתוספת הזמן ואינטר חוגגת ניצחון קל בדרך למקום הראשון הכל כך מוכר.

לאציו - מילאן 1:1

אחרי שצברו נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים, הרוסונרי הגיעו לאולימפיקו למפגש מול הקבוצה המשתפרת של אדי רג'ה, ושוב נאלצו להסתפק בנקודה. טיאגו סילבה הזהיר לפני המשחק את חבריו במילאן מפני בן ארצו הרנאנס, ואכן הקשר הברזילאי היה זה שהיה אחראי לשער השוויון של לאציו, שנעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

זלאטן איברהימוביץ', שהיה הבולט בשורות מילאן במחצית הראשונה המאופסת, התכבד בשער היתרון של הרוסונרי בדקה ה-66, כשקיבל כדור עומק מצוין מקלרנס סיידורף, עקף את השוער ושלח רגל ארוכה כדי לשים את הכדור ברשת. אלא שלאציו לא הרימה ידיים כפי שנהגה בעונה הקודמת, ומהלך מבריק של הרנאנס בדקה ה-81 סידר לסרג'יו פלוקארי שחזר מפציעה שער שקבע 1:1 בסיום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ברשיה - רומא 1:2

הצמד שכבש האקס מרקו די ואיו לרשת הג'אלורוסי ביום ראשון, מנע מרומא ניצחון בכורה העונה והיא נאלצה להסתפק ב-2:2 מתסכל במיוחד. למסע לברשיה יצא קלאודיו ראניירי ללא הסמלים פרנצס'קו טוטי ודניאלה דה רוסי, ובלעדיהם גם נקודה הוא לא הצליח לחלץ. פרפרים הטמאי, הפיני ממוצא קוסוברי, כבש לזכות ברשיה כבר בדקה ה-13 מבישול של אנדראה קראצ'ולו, שבעצמו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65, אחרי שפיליפ מקסס גרם לפנדל והורחק. עוד הופעה מביכה של רומא, שלפחות צימקה את התוצאה משער של מרקו בוריילו בדקה ה-83

גנואה - פיורנטינה 1:1

כמו רומא, גם הוויולה של סיניסה מיכאילוביץ' עמוק בצרות, אבל הם לפחות חזרו עם נקודה ממשחק החוץ במראסי. לוקה טוני פתח בהתקפת גנואה ופגש את קבוצתו לשעבר, אך דווקא מחליפו בפיורנטינה, אלברטו ג'ילארדינו חגג ראשון בדקה ה-11. ג'אנדומניקו מסטו המצוין איזן עבור גנואה בחלוף שבע דקות, ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

קטאניה - צ'זנה 0:2

הלהיט התורן של איטליה הונחתה לקרקע המציאות בסיציליה על ידי החבורה הארגנטינאית של קטאניה. צ'זנה הוליכה את הטבלה ערב המחזור עם שבע נקודות וללא שער חובה, אבל קטאניה עשתה לה את מה שרומא ומילאן לא הצליחו. הבלם מתיאס סילבסטרה נגח לרשת בדקה ה-23, ובן ארצו הארגנטינאי, מקסי לופז, הכפיל את התוצאה בדקה ה-58. בקטאניה הופיעו הערב סך הכל תשעה ארגנטינאים מבין 14 השחקנים ששותפו.

משחקים נוספים:

לצ'ה - פארמה 1:1
ללצ'ה: ג'דה (31 בפנדל). לפארמה: הרנן קרספו (69)

נאפולי - קייבו 3:1
לנאפולי: פאולו קנבארו (9). לקייבו: סרג'יו פליסייר (22 ו-74), גלסון פרננדס (58)

בולוניה - אודינזה 1:2
לבולוניה: הנרי חימנז (16), מרקו די ואיו (90). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (9)

קליארי - סמפדוריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully