וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורוליג: גלבוע/גליל הפסידה 97:84 לורסאץ'

גלבוע/גליל נכנעה להמופראם ורסאץ’ 97:84 במשחק הראשון של מוקדמות היורוליג אחרי שנכנעה לתצוגת שיא של מילאן מצ’באן

הפועל גלבוע/גליל עליון פתחה הערב (שלישי) ברגל שמאל את העונה החדשה עם הפסד ביתי 97:84 להמופראם ורסאץ' בסיבוב המוקדמות הראשון של היורוליג. אלופת ישראל כבר הוליכה בשמונה נקודות ברבע השלישי אבל נכנעה לתצוגת שיא של מילאן מצ'באן, הסנטר המוכשר שהיה מועמד הקיץ למכבי תל אביב, שהפגיז 31 נקודות, לא הצליחה להשיג לעצמה יתרון לקראת משחק הגומלין שייערך בסרביה כבר ביום שישי הקרוב, והתרחקה מהסיבוב השני, שם צפויה ורסאץ' לפגוש את המנצחת בין רואן הצרפתית לאלבה ברלין הגרמנית.

פתיחת המשחק הייתה כולה של ורסאץ', שניצלה את חוסר התיאום בין שחקני גלבוע/גליל, קלעה באחוזים טובים מחוץ לקשת וברחה ליתרון מוקדם של 5:19. בעזרת דחיפה מאלפי האוהדים שהגיעו לתמוך בהם ביד אליהו, חזרו האדומים לתמונה ברבע השני בזכות יכולת נהדרת של טיילר ווילקרסון, הזר הטרי ביותר בסגל של ליובין שנחת בארץ רק בתחילת השבוע.

ברבע השלישי כבר נטל גל מקל את המושכות עם דקות נהדרות שהעניקו לגלבוע/גליל יתרון שיא של 61:69, אבל דווקא אז ביצעו הסרבים ריצה נגדית בניצוחם של מצ'באן ובויאן קרסטוביץ' והחזירו לעצמם את היתרון. ווילקרסון ומקל נעלמו בדקות ההכרעה, וריצת 2:19 של ורסאץ' העניקה לה שליטה מוחלטת במשחק, וגם אחרי שוורן קרטר האנרגטי צימק ל-84:80 הסרבים לא נבהלו, ברחו פעם נוספת וסגרו עניין עם ניצחון שהעלה אותם מעשית לסיבוב השני.

מהלך המשחק

גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם גל מקל, ג'ק מקלינטון, וורן קרטר, ליאו ליונס ועידו קוז'יקרו. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהססנות עם גישושים הדדיים, לפני שבויאן קרסטוביץ' קטע את הבצורת אחרי שתי דקות מאופסות עם שלשה שהעלתה את ורסאץ' ל-0:3.

קרטר התכבד בנקודות הראשונות של האדומים, אבל מילאן מצ'באן נכנס לעניינים מול ההגנה הדלילה של גלבוע/גליל מתחת לסלים, והאורחים ברחו ל-4:14. ליובין ניסה להכניס את טיילר ווילקרסון במקומו של קוז'יקרו, אבל הקשיים של המקומיים בהתקפה נמשכו, והסרבים סגרו את הרבע הראשון ביתרון 16:26.

קרטר היה היחיד בגלבוע/גליל שניסה לעורר את חבריו, ובמהלך נאה של סל ועבירה החזיר את הפיגור ל-34:28. אבל הסרבים לא הפסיקו לצלוף מחוץ לקשת ולהזין את מצ'באן היעיל, והפער צמח בחזרה ל-28:38. ווילקרסון התאפס והתחיל להראות לאוהדים האדומים מה הוא יודע לעשות, והקטין את התוצאה ל-40:35 בלבד, וכשמקלינטון נכנס סוף סוף לעניינים בשלשה גדולה גלבוע/גליל ירדה להפסקה בפיגור 47:45 בלבד.

כבר בפתיחת הרבע השלישי הצטרפו ליאו ליונס וגל מקל שהיו מהחלשים במחצית הראשונה למתקפה של אלופת ישראל, שהפכה את הקערה ועלתה ליתרון 50:53. קרסטוביץ' עוד החזיר את האורחים לשוויון 60:60 עם כמה צליפות מרחוק, אלא שמקל המצוין השתלט על המשחק והריץ את חבריו ליתרון 61:69, לפני שורסאץ' צימקה ל-72:67 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון נבלמה התנופה של המקומיים, מצ'באן חזר לעשות מה שהוא רוצה באיזור הצבע והסרבים נטלו מחדש את היתרון עם 74:76. מקל לא הצליח לעצור את המפולת, וג'רום ג'ורדן הצטרף לסנטר המאסיבי שלו בחגיגה והאריך את הריצה של ורסאץ' ל-2:19 כשקבע 74:83 לאורחים. קרטר התעורר פעם נוספת והחדיר תקווה בקרב הקהל בהיכל כשצימק ל-84:80, אלא שמאצ'בן היה גדול על האדומים ובשלושה סלים רצופים הקפיץ את התוצאה ל-80:91, גלבוע/גליל הרימה ידיים והאורחים ניצחו 84:97 בסיום.

קלעו לגלבוע/גליל: טיילר ווילקרסון 20 נקודות (5 ריבאונדים), ג'ק מקלינטון 18 (4 מ-7 מחוץ לקשת), גל מקל 15 (4 אסיסטים), וורן קרטר 11, ליאו ליונס 9 (5 ריבאונדים), רודני גרין 6, גור פורת 3, אנטון קזרנובסקי 2, דגן יבזורי ועידו קוז'יקרו שיחקו ולא קלעו.

קלעו לורסאץ': מילאן מצ'באן 31 נקודות (6 ריבאונדים), בויאן קרסטוביץ' 22, בוריס סאבוביץ' 10 (6 ריבאונדים), ג'רום ג'ורדן 9, מרקו סוטאלו 8, מיליבו בוזוביץ' ומיליאן פאבקוביץ' 3 כל אחד, מוסטפה עבדול חמיד 2, איבן מראש 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully