וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל ת"א

האדומים סגרו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. צ'ה (10) וזאהורה (53) כבשו לאורחת במשחק רדיוס של הדאבליסטית בקופסה

כנראה שאי אפשר להפריד בין מה שקורה בהנהלה למה שקורה בקבוצה. הערב (שלישי) הפועל תל אביב למדה את השיעור הזה, כששיחקה חלש והפסידה 2:0 לבני סכנין במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו, במשחק שנערך באצטדיון הקופסה בנתניה בשל עונש רדיוס שספגו האדומים בעונה שעברה. לקבוצה האורחת, שנהנתה משערים של צ'ה (10) וזאהורה (53), זהו ניצחון שני על הפועל תל אביב בגביע הטוטו והיא עלתה למקום השני בטבלת בית ב' עם שבע נקודות. האדומים נותרו אחרונים עם שלוש נקודות בלבד.

ביוואן פרנסמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לא טועמים את טעם הניצחון. פרנסמן/ברני ארדוב

שעות דרמטיות עברו על הפועל תל אביב לפני המשחק, כשחוזהו של המאמן אלי גוטמן עבר בבקרת התקציבים שעה אחת בלבד לפני ההתמודדות כשהאדומים סופגים קנס של 20 אלף שקלים על כך שלא העבירו אותו עד כה. גוטמן עצמו צפה במשחק מהיציע, כשעוזרו יוסי אבוקסיס עמד על הקווים, וקיבל את הקבוצה שלו בתצוגה רפה במיוחד. אמנם אניימה, דה סילבה, בן דיין, ידין, זהבי, ורמוט, שכטר וסהר לא שיחקו, אבל גם כך הדאבליסטית הציגה כדורגל בינוני במיוחד ולא בדיוק נלחמה. דבר אחד שכן אמור להדאיג את גוטמן זו היכולת של רומן רוקי, שהיה חלש מאוד ועדיין לא נראה כמו זר שמתאים למה שחיפשו בהפועל. בטוח גם שההפסד הזה לא יוסיף שקט לסערה שעוברת על הקבוצה, שלא ניצחה כבר שלושה משחקים ברציפות כל המסגרות.

מהצד השני, בסכנין בהחלט יכולים להיות מסופקים מהמשחק הזה והמקום השני בבית ב', במפעל שהם חייבים לקחת ברצינות. חיים לוי יכול לשאוב עידוד גם מהיכולת של שחקני הרכש, אבסומבה קולינס - שאמנם צריך להוריד כמה קילוגרמים, אבל בהחלט הראה כמה ניצוצות וסיכן את השער מספר פעמים. גם דאריו מאטיץ' הראה יכולת טובה וכמובן נסטיה צ'ה הנפלא, ששוב היה אחד הטובים על המגרש. סכנין, שהובסה 4:0 על ידי מכבי תל אביב במחזור האחרון, יכולה לשאוב עידוד מהיכולת. אם תשחק ברמה הזו גם בליגה, היא בהחלט מסוגלת להישאר.

מהלך המשחק

דקה 9: קולינס, הזמבי הנבחן, השתחרר משמירה ושיחרר פצצה למשקוף של בן שנן.

דקה 10: גול! צ'ה קיבל מסירה מבסאם גנאים מחוץ לרחבה, עשה הטעיה קטנה ובעט חזק ושטוח עם רגל שמאל ופנימה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 23: קנדה הגביה מאגף ימין, כהן הדף רע והכדור הגיע לטועמה, שבעט יפה לחיבורים. בנון היה שם והדף עם הראש.

דקה 38: סכנין יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לפטי שבעט מ-22 מטר ליד השער.

דקה 40: ערבוביה ברחבת סכנין הובילה את הכדור לטועמה שבעט, פטי הציל מקו השער. קנדה השתלט על הכדור החוזר ובעט, אך נבלם.

דקה 45: חמד גנאים קיבל מסירת עומק ונשאר לבד מרחק חמישה מטר משערו של בן שנן, אך בעט בצורה רשלנית החוצה.

דקה 53: גול! זאהורה, שנכנס במחצית, קיבל כדור עומק, עבר בקלות את בן שנן ולא התקשה לגלגל פנימה מול שער ריק. 0:2 לבני סכנין.

דקה 64: אטזיאנוב הצעיר השתחרר מהשומר שלו ובעט חזק ברגל שמאל, כהן הדף.

דקה 65: שבחון עבר את פטי בתוך הרחבה ובעט, כהן שוב היה במקום.

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן, עמרי קנדה (דני בונדר, 72), ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר (יהודה חוטה, 58), גל שיש, רומן רוקי (ארתור אטצזיאנוב, 58), שי אבוטבול, רועי גורדנה, יוסי שבחון, סלים טועמה (וויליאם אווסו, 67), ויקטור מרעי.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח (לוהאב כיאל, 46), יא יא פטי, בסאם גנאים, מהראן אבו ריא, חיים בנון, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חמאד גנאים (לירן כהן, 72), אחמד קסום (עבאדה זבידאת, 80), אבסומבה קולינס (דריו זאהורה, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully