וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמת גן מאוכזבים מאוד מהבלם בואנדיה

21.9.2010 / 13:15

הספרדי מגלה יכולת חלשה מפתיחת העונה ואף הורחק נגד מכבי פ"ת בגביע הטוטו. שחקן בקבוצה: "הפסד לעכו יהיה קטסטרופה"

בהפועל רמת גן חוששים שההפסד 3:0 אתמול (שלישי) למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, ישפיע על מצב הרוח של השחקנים גם במשחק התחתית החשוב מול הפועל עכו במסגרת המחזור הקרוב בליגת העל. המשחק עצמו ישוחק ביום ראשון, כך שלאנשי רמת גן יש מספיק זמן להתאושש ולהכין את השחקנים.

בצוות המקצועי של הקבוצה מאוכזבים במיוחד מהבלם הספרדי פאבלו בואנדיה, שעד כה מגלה יכולת חלשה ואתמול אף הורחק ולא יעמוד לרשותו של המאמן שלומי דורה במשחק נגד עכו. בקבוצה אף נשמעו קולות הקוראים לשחרר את בואנדיה, אולם ייתכן שמהלך כזה ייקרה רק בחודש ינואר, אז גם יהיה אפשר להביא בלם אחר במקומו. במשחק נגד עכו צפוי לפתוח הבלם יקיר שינה לצידו של אלין טופוזאקוב במרכז ההגנה.

המאמן דורה לא הרבה במילים עם חניכיו באימון היום אולם העצבנות ניכרה היטב על פניו. "מעכשיו נגמרו הפריבילגיות לשחקנים כאלה ואחרים. שמות לא ישחקו בהרכב, מי שיהיה טוב יישחק", אמר המאמן לשחקנים.

גם בקרב השחקנים נשמעו דיבורים על עצירת כדור השלג. "אם לא ננצח את עכו נהיה בבעיה גדולה מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "אין לנו יותר ברירות אלא להתחיל לנצח ולהביא נקודות. אנחנו מוכרחים לצאת כבר מהמינוס בו אנחנו נמצאים. אם נפסיד בעכו זה תהיה קטסטרופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully