וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור: "אני מוכיח שאני ראוי לשחק"

21.9.2010 / 11:04

חלוץ מכבי תל אביב מרוצה מה-1:5 על נתניה בגביע הטוטו, והתייחס לתחרות הגדולה שיש על מקום בהרכב קבוצתו: "כל אחד רוצה להוכיח את עצמו"

זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל מכבי תל אביב שיחררה אמש (שני) הצהרת כוונות נוספת באשר ליכולותיה, כאשר הביסה 1:5 את מכבי נתניה והתבססה בראשות בית ג' של המפעל. בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מכמות השערים ומאחוז ניצול המצבים של השחקנים, אולם למרות זאת הדגישו גורמים במועדון כי היכולת עדיין לא מספיקה לקראת המשך המאבקים.

בכיר במועדון אמר היום בעקבות הניצחון: "זה בהחלט ניצחון יפה אבל אנחנו לא צריכים לצאת מגדרנו. התחרות על ההרכב בריאה וזה דבר טוב. מי שטוב ישחק ואם העיקרון הזה יישמר, אז הכל יהיה בסדר. זה מבחן ליכולת הניהול של הצוות המקצועי. בינתיים כולם משחקים, וכולם טובים, אז אין שום בעיה. צריך להמשיך ככה והכל יהיה טוב".

אחת הנקודות שהכי בולטת לעין בשבועות האחרונים היא התחרות העצומה שהולכת ומתפתחת על מקום בהרכב הקבוצה, ואם לוקחים בחשבון את העובדה ששחקנים כמו האריס מדוניאנין ואבי סטרול כלל לא התלבשו אתמול, אפשר להבין איזה סגל עמוק ומלא אפשרויות בנו העונה בקרית שלום. בקבוצה הביעו סיפוק מחזרתו למגרש של הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שחזר לשחק לראשונה העונה במשחק רשמי מאז החלים מקרע ברצועת הברך. הקשר נכנס אמש כמחליף, והספיק לבשל שער לאלירן עטר ולכבוש שער נוסף בעצמו.

הצהובים נמצאים במומנטום חיובי מאוד עם ארבעה ניצחונות רצופים והחל מיום רביעי יחלו בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד, שייערך ביום שני הבא באצטדיון הי"א באשדוד.

"קליל זה לא היה", אמר החלוץ יובל אבידור שנכנס כמחליף מול נתניה, ואף בישל לרוני גפני את השער החמישי של הקבוצה. "יש תאום בחלק ההתקפי, עובדים על זה מתחילת השבוע. ויש שחקנים חדשים שמוסיפים הרבה. יש קאדר גדול וכל אחד רוצה להוכיח את עצמו בהזדמנויות שנותנים לו. גם אני באופן אישי נכנס במהלך המשחקים האחרונים ומוכיח שאני ראוי לשחק. אני מקווה שגם בהמשך אני אקבל יותר דקות".

החלוץ התייחס לניצחון הגבוה, אבל לא יצא מפרופורציות: "כמובן שאנחנו רוצים להיראות טוב, לשחק טוב ולהבקיע כמה שיותר שערים, אבל מבחינתי מה שחשוב זה שהקבוצה תנצח ולא חשוב מי יבקיע וכמה. אני קונה חמישה ניצחונות של 0:1, במקום ניצחון אחד כזה. השאיפה הכי גדולה היא לנצח את המשחק הבא. אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד. אי אפשר לטפס מהר מדי על העץ".

אבידור מודע לתחרות הגדולה בהרכב מכבי תל אביב, כאשר הוא מנסה לקחת בשתי ידיים כל הזדמנות שהוא מקבל מהצוות המקצועי: "אותי בתור ילד לימדו לקחת את ההזדמנויות ולהראות שאתה הכי טוב. אני עולה במטרה לעזור לקבוצה לנצח ואם אני לא מצליח אז אני מחכה תמיד למשחק הבא". השחקנים יערכו היום אימון שחרור ובערב תחגוג הקבוצה בחתונת בתו של מנכ"ל המועדון עוזי שעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully