וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי: "אנשים כבר מכינים אותי למפגש עם מכבי חיפה"

21.9.2010 / 10:47

חלוץ בני יהודה ערך בכורה בגביע הטוטו והתפנה לשחזור המשחק ממחזור הסיום בעונה שעברה. מחמאות לאפק ומנשה

הניצחון 2:3 על הפועל פתח תקוה אתמול (שלישי) במסגרת גביע הטוטו, הצליח להחזיר את החיוכים לפניהם של אנשי בני יהודה, אחרי ימים לא קלים מאז ההפסד להפועל חיפה לפני שבוע וחצי בליגה. בקבוצה שאבו הרבה עידוד מהצורה שבה שיחקו השחקנים במחצית השנייה, אז גם כבשו הזהובים שלושה שערים והפכו את התוצאה על פיה.

יחד עם זאת, בקבוצה מודעים בקבוצה לכך כי מדובר בגביע הטוטו וכי המבחן האמיתי שמצפה לקבוצה הוא משחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה ביום שבת בבלומפילד. בצוות המקצועי חילקו מחמאות למחליפים שלו מנשה ועומרי אפק, שנכנסו במחצית והפיחו חיים במשחקה של הקבוצה אחרי מחצית ראשונה חלשה. המאמן דרור קשטן ציין לטובה גם את השתלבותם בהרכב של הקשר פדרו גלבאן, שחזר לשחק לראשונה העונה מאז שהחלים מהפציעה ברגלו, וכן את החלוץ פיני בלילי, שערך הופעת בכורה מעודדת במדים הזהובים.

בלילי: "זה לא רק אני וגלבאן"

"כיף לחזור לשחק בארץ, רק חבל שלא בא יותר קהל", אמר בלילי על הבכורה שלו במדים הזהובים, "אין הרבה קבוצות שמצליחות לחזור מפיגור של 2:0. אני שמח שעשינו את זה ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במשחקים הבאים שלנו וכבר במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בשבת. הניצחון הזה היה בגביע הטוטו ועכשיו אני רוצה לעשות בכורה עם ניצחון גם בליגה".

החלוץ שהגיע מטורקיה הוסיף על המשחק נגד סגנית האלופה: "ברור שזה יהיה משחק שונה לגמרי. זה יהיה בבלומפילד עם יציעים מלאים יותר ואנשים כבר מכינים אותי לקראת המפגש הזה בעקבות מה שהיה בין הקבוצות בסיום העונה שעברה, כשבני יהודה בעצם לקחה מחיפה את האליפות. אני בטוח שברגע שבני יהודה תהיה טובה, לא משנה מי יהיה מולנו, ניתן תצוגות טובות".

בלילי נשאל לגבי שיתוף הפעולה עם פדרו גלבאן, איתו שיחק אמש לראשונה יחד: "כולם אמרו לי שיהיה לידי שחקן טוב. שמעתי עליו המון דברים טובים אבל אף פעם לא עקבתי מקרוב אחרי שחקנים שמשחקים בארץ. פדרו אולי מעל כולם, אבל זה לא רק הוא ולא רק פיני בלילי, כי גם שלו מנשה נכנס מצוין עם בישול וגול, עומרי אפק היה טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully