וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את פרוקום גדיניה 65:83

הצהובים זכו בטורניר וורוצלאב לאחר שהכניעו את יריבתם בבית א' של היורוליג. אליהו ובלות'נטאל הצטיינו. בלאט: "אנחנו משתפרים"

לאחר שגברה אמש 69:75 על טורוב הפולנית, רשמה הערב (שני) מכבי תל אביב המתחדשת ניצחון נוסף במסגרת טורניר וורוצלאב, כאשר הפעם הביסה בגמר הטורניר 65:83 את פרוקום גדיניה, יריבתה במסגרת בית א' של היורוליג. דייויד בלו, מהבולטים בשורות סגנית האלופה הישראלית הערב, נבחר ל-MVP של הטורניר. מחר ייצאו הצהובים לרוסיה, שם יקיימו טורניר הכנה נוסף בהשתתפות צסק"א מוסקבה, אפס פילזן וספרטק סנט פטרסבורג (אותה מאמן צביקה שרף).

דורון פרקינס, טל בורשטיין, צ'אק איידסון, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס פתחו בחמישיה של דייויד בלאט, והקפיצו את הצהובים ליתרון מהיר של 2:13, ו-5:16 בתום הרבע הראשון, בו הציגה מכבי תל אביב הגנה נהדרת. אלא שהפולנים לא ויתרו, החלו להפציץ, וניצלו את ההגנה הפחות אקטיבית ברבע השני על מנת לעלות ליתרון ראשון, ולרדת לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי, 33:32.

שחורציאניטיס פתח היטב את הרבע השלישי, ואליו הצטרף דייויד בלו, שהמשיך מומנטום אותו התחיל ברבע השני על מנת להעלות את היתרון הצהוב ל-50:58. הפולנים ניסו לחזור ברבע האחרון, אלא שבלאט ושחקניו לא אפשרו זאת, והוליכו 52:64, שמונה דקות לסיום. בשלב הזה החלה ההתקפה הצהובה לרוץ ולהפציץ מכל מצב, כאשר השריקה לסיום גאלה את הפולנים החביבים מייסוריהם, לאחר שהיתרון הישראלי כבר הגיע עד 20 נקודות, ונעצר על 65:83.

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 18, ליאור אליהו 18, סופוקליס שחורציאניטיס 11, ריצ'ארד הנדריקס 10, ג'רמי פארגו 7, צ'אק איידסון 7, דורון פרקינס 5, גיא פניני 4, טל בורשטיין 2, אלישי כדיר 1.

בלאט: "לא צריך להתלהב יותר מדי"

מאמן הצהובים, דיויד בלאט, היה מרוצה מההשתפרות של קבוצתו: "שיחקנו יותר טוב מאתמול וזה כבר חשוב, שאנחנו משתפרים ומתקדמים. לזכות בטורניר זו תמיד הרגשה טובה. זהו יום שמח לצהובים אבל לא צריך להתלהב יותר מדי אלא להמשיך לעבוד קשה, וזה מה שנעשה".

המאמן התייחס ליריבתו הפולנית, ואמר: "פרוקום קבוצה טובה מאוד, לא צריך לזלזל בה, זה לא מבטיח דבר לקראת המשחקים שלנו נגדה ביורוליג. הטורניר הבא, ברוסיה, יהיה קשה עוד יותר. בלו זכה ב-MVP אבל הרבה שחקנים היו טובים אצלנו: ליאור היה נהדר וגם סופו, ובכלל חילקנו את הדקות - אף שחקן לא שיחק יותר מ-25 דקות - וכמעט מכולם קיבלנו תרומה ממש יפה על המגרש".

אליהו, שכאמור, עמד בראש רשימת הקלעים בצוותא עם בלות'נטאל, אמר בסיום: "אני שמח שהתחלנו יפה את ההכנות עם זכייה בטורניר. אנחנו רק בתחילת הדרך, עובדים קשה באימונים, לומדים את התרגילים והפילוסופיה של המאמן ולאט לאט מתחברים. יש עוד מחנה ארוך לפנינו וטורניר קשה ברוסיה. אני אישית מרגיש מצוין ומחפש לתרום כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully