וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "מודה לכולם על התמיכה שהעניקו לי ביום כיפור"

מנג'ר ווסטהאם התייחס להיעדרותו מול סטוק: "התמיכה נגעה לליבי". על העתיד: "שיחקנו מצוין, זו נקודה ראשונה מרבות"

אברהם גרנט הודה להנהלת ווסטהאם, השחקנים והאוהדים על ההבנה שגילו לנוכח העובדה שהחמיץ את ה-1:1 בחוץ מול סטוק בשל יום כיפור. "מאוד נגעה לליבי התמיכה שקיבלתי בסוף השבוע האחרון", אמר גרנט, "הגב מהבעלים, ההודעות החיוביות מהקהל והתמיכה מהצוות המקצועי היו ממש מיוחדים. אני ממש נפעם מהמחווה הזו". גרנט הוסיף: "רציתי מאוד להיות באצטדיון בריטניה ואשמח לחזור כבר השבוע לעמוד על הקווים. אני מסופק מכך שהצוות המקצועי - זליקו פטרוביץ', פול גרובס וקווין קין, קיבלו את תשומת הלב שהגיעה להם. אנחנו ממש קבוצה כמו השחקנים על המגרש".

המנג'ר הישראלי התייחס גם למצב הקשה בו נמצאים הפטישים, להם יש נקודה אחת בלבד אחרי חמישה מחזורים, הפתיחה הגרועה של הקבוצה אי פעם. "אני בטוח שהנקודה שהשגנו בשבת תהיה הראשונה מבין רבות", ציין גרנט, "ההופעה של השחקנים הייתה מצוינת והגיע לנו נקודה. אני ממש נרגש מהנקודה הזו. הקבוצה מאוד השתפרה, גם הגנתית וגם התקפית. המטרה שלנו היא להמשיך להתקדם".

גרנט התייחס לשבוע הקרוב, בו תפגוש ווסטהאם את סנדרלנד בגביע הליגה ואת טוטנהאם הליגה. "זה שבוע גדול מבחינתנו", הגדיר גרנט, "היו הרבה אוהדים בסטוק ולצערי אני לא יכול להודות לכל אחד מהאוהדים. אני כל כך אסיר תודה לאוהדים שקנו כרטיס למשחק מול טוטנהאם. נהיה זקוקים לכל אחד מהאוהדים כי זה הולך להיות דרבי קשה, אבל אנחנו יכולים לנצח. אני רואה את האמונה של השחקנים ומאמין שהם יעשו הכל על מנת להשיג שלוש נקודות ראשונות. אני יודע שהניצחון הזה חשוב לאוהדים יותר מכל דבר אחר. אנחנו מוכנים לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully