וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "אחרי המשחק נדע מה יחסי הכוחות"

20.9.2010 / 20:29

מאמן גלבוע/גליל מוכן למפגש עם ורסאץ' במוק' היורוליג (ג', 19:00, ע' 1): "אני מאוד נרגש". מאמן הסרבים: "גליל מנוסה יותר"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל גלבוע/גליל עליון תחל מחר (שלישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1) את דרכה במוקדמות היורוליג כשתארח בהיכל יד אליהו את קבוצת המופראם ורסאץ' הסרבית. הקבוצה של ליאור ליובין תנסה להשיג ניצחון בהפרש גבוה ככל הניתן על מנת להגיע רגועה לקראת הגומלין ביום שישי הקרוב. המנצחת בין שתי הקבוצות תפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין רואן הצרפתית לאלבה ברלין הגרמנית. גלבוע/גליל תחסר לקראת המשחק את גוני יזרעאלי הפצוע אך הקפטן אבישי גורדון יוכל לקחת חלק בהתמודדות למרות פציעה ארוכה.

קוז'יקרו: "אנחנו באמצע הבניה"

"מאוד קשה להעריך במדויק את יחסי הכוחות", אמר מאמן הצפוניים, ליאור ליובין, לקראת המשחק. "אספנו מידע היסטורי עליהם. מדובר בקבוצה מכובדת שמשחקת במעמדים הגבוהים עם מאמן גדול. אחרי המשחק, נדע יותר טוב מה יחסי הכוחות. נצטרך לעשות עליהם התאמות, זה יהיה מאתגר ונצטרך למצוא פתרון. אני מאוד מתרגש, זה כבוד בשבילי וזכות למועדון". באשר לעובדה שקבוצתו נאלצת לארח ביד אליהו את המשחק, אמר המאמן הצעיר: "יד אליהו לא היה אמור להיות האולם הביתי שלנו ואני מקווה שהאווירה פה תחפה על זה".

עידו קוז'יקרו, הוסיף: "לסרבים יש את הסגנון שלהם ורואים את זה בכל הקבוצות הסרביות לאורך השנים. השחקנים האלה, שאנחנו לא מכירים היום, ישלטו באירופה בעוד ארבע שנים. מנגד, אנחנו באמצע הבנייה. אנחנו גם קבוצה צעירה וכל השחקנים, חוץ ממני, אבישי וגור, כולם מתחת לגיל 25. אני מקווה שזה לא יהיה בעוכרינו, אנחנו הוותיקים מכינים את הצעירים".

קפטן הקבוצה, אבישי גורדון, נשמע נרגש במיוחד: "זה מעמד השיא בקריירה שלי, כבוד גדול. אני מקווה שמחר נבוא ונדע לייצג את הכדורסל הישראלי בכבוד".

טיילר ווילקרסון סיכם: "המאמנים נתנו לנו את התחושה שמחר הולך להיות משחק חשוב, אנחנו מפוקסים ומוכנים לצאת לדרך. ראינו את ורסאץ' בוידאו, הם מוכשרים אבל גם אנחנו. אני מוכן לשחק, אני אבוא ואתן את הכל. אני אשחק חזק, מה שיקרה, יקרה, יש לי תחושה טובה".

מצ'באן: "הייתי קרוב למכבי כשפיני אימן"

מנגד, הקבוצה הסרבית נחתה בישראל היום, וערכה הערב את האימון המסכם. עבור הסרבים המטרה במשחק היא ברורה: ניסיון להגיע בהפרש מינימלי או אפילו לנצח ביד אליהו. בין השחקנים הבולטים בקבוצה נמצא הסנטר הג'מייקאני ג'רום ג'ורדן, שנבחר 44 בדראפט האחרון, והסנטר הסרבי מילאן מ'צבאן שבילה דקןת ארוכות על הספסל באליפות העולם האחרונה בטורקיה עם נבחרתו הנהדרת.

מאמן הסרבים, זליקו לוקאיץ', דיבר על ההתחדשות של קבוצתו: "אנחנו קבוצה שונה מהשנה שעברה. שני שחקנים משמעותיים עזבו וגם האמריקאים עזבו, אבל הקונספט נשאר - לשמור על קו צעיר. לכן הבאנו אמריקאים צעירים כדי לבנות לטווח ארוך. עד עכשיו ייצגנו את סרביה בכבוד ביול"ב קאפ ואנחנו גאים לשחק במוקדמות היורוליג. מבחינת גיל, מדובר בקבוצות דומות וגם פחות או יותר בגובה. לגליל יש סגל קצת יותר מנוסה, אבל היתרון שלנו בעומק של הספסל וברצון להוכיח".

מילאן מצ'באן הוסיף: "אני מאוד מתרגש לשחק במוקדמות היורוליג, כמו חברי לקבוצה. הצטרפתי לאימונים לפני חמישה ימים, אבל זה לא אומר כלום כי אני מכיר את המערכת ואתן הכל כדי לעזור". על מועמדותו למכבי באמצע העונה שעברה אמר שחקן הפנים המוכשר: "הייתי קרוב כל עוד פיני גרשון אימן. כשהוא הוחלף, השיחות נפסקו".

קפטן ורסאץ', מיליאן פבקוביץ': "פעם ראשונה שאני מבקר בתל אביב ובאולם הזה, אני מאוד נהנה להיות פה. ללא ספק אני נרגש מהמעמד, אני מצפה למשחק חזק מחר, ולייצג את הקבוצה והמועדון כמו שצריך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully