וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדו לשחקני הפועל פ"ת: "לכו לעזאזל"

בלם הקבוצה רתח מזעם אחרי ההפסד 3:2 לבני יהודה: "בושה וחרפה". גם אסוס וגל כהן צעקו. מחפוד: "אתם חסרי אחריות"

בלגאן בחדר ההלבשה של הפועל פתח תקוה לאחר משחק ההפסד 3:2 לבני יהודה, שהגיע לאחר שהכחולים הובילו כבר 0:2. שחקני הקבוצה החליפו האשמות ביניהם, כשבעיקרי הדברים בלט הבלם דניאל אדו שהשתולל וצעק לעבר שחקנים: "לכו לעזאזל", "בושה וחרפה מה שקרה פה". לאחר מכן נכנסו גל כהן וג'ונתן אסוס לחדר ההלבשה, לא פנו לשחקנים ספציפיים, אלא רק האשימו את כל הקבוצה בהפסד: "בושה איך שהם עשו לנו את המהפך במחצית השנייה". גם אלי מחפוד לא חסך בביקורת, נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אתם חסרי אחריות, כדאי שתאספו את עצמכם לשבת".

אחרי הפציעות של אייל שן ו-וויליאם אממו ואוסטין אג'ידה, גם שניר דורי נפצע היום. דורי נפצע בברכו, במקום בו עבר פציעה בעבר. מחפוד חשש שייפצע במחצית השנייה ולכן הוחלף על ידי תום קשתי. בקבוצה שיבחו את מחפוד על החילוף, שכן נראה כרגע כי פציעתו של דורי לא חמורה והוא יוכל לשוב כבר לקראת משחק הליגה הקרוב. פרט לדורי, גם שלושת החילופים האחרים היו מאולצים. גיא צרפתי ביקש להתחלף בגלל כאבים בברך, כשגם רפי דהאן ודודו ביטון יצאו בגלל פציעות.

לאחר מכן, אמר מחפוד: "אני חושב שברגע שהשתבש לי המערך במשחק, עם שחקנים שלא יכלו להמשיך לשחק בשל פציעות, נאלצתי להחליף אותם כדי לא לסכן אותם לקראת ההמשך, הכל השתבש אחרי שיצאו השחקנים. אלו השחקנים שעשו הכל עבורנו במחצית הראשונה ונראנו מצוין במחצית הראשונה, גם השוער של היריב הצטיין בחצי הראשון ולקח כמה כדורים. יצאנו מאוד מעודדים מהמחצית הראשונה, חבל שאחרי החילופים המשחק שלנו דעך וזה לא טוב לספוג שלושה שערים, חבל.

"לא בכל משחק יפצעו ארבעה שחקנים משמעותיים ויבקשו לצאת. אם זה היה משחק ליגה כולם היו ממשיכים לשחק, אבל היום לא רציתי לסכן אותם כי בשבת יש לנו משחק חשוב נגד נתניה בליגה. הפועל פתח תקווה צריכה נצחון אחד בשביל הבטחון, גם אם נצטרך להשיג אותו בכוח".

קשטן: "המשחק מול חיפה יהיה אופרה אחרת"

דרור קשטן מאמן הזהובים נשאל על המהפך שעשתה קבוצתו במחצית השנייה: "לא צריך להיסחף עם המילה מהפך. נכון שהיו שתי מחציות שונות, באחת היינו גרועים ביותר, למזלנו פתח תקווה הבקיעה רק שני שערים, אבל גם כך הגענו להזדמנויות. במחצית הראשונה התוצאה היתה מוצדקת. במחצית השנייה כבר ראינו קבוצה שונה לחלוטין. הקבוצה הגיעה והראתה שהיא יודעת לשחק כדורגל, עם דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים במהלך השבוע וזה נראה היטב במחצית השנייה, גם הלחץ שהפעלנו על מרכז השדה של פתח תקוה, גם הנעת הכדור וגם יצירת המצבים".

קשטן יודע שמשחק הליגה בשבת נגד מכבי חיפה יהיה אופרה שונה לחלוטין אבל שואב עידוד משילובם של בלילי וגלבאן בהרכב: "בוודאי שזו תהיה אופרה שונה לחלוטין. אולי עכשיו עם בלילי וגלבאן שנכנסו לרוטציה יהיה אפשר לשנות את הסטטיסטיקה הזו. קודם כל אני שמח שהם נכנסים לרוטציה, לקח זמן להכשיר אותם ולא הייתי אומר עדיין שהם מוכנים במאת האחוזים, אבל זו היתה הזדמנות לתת להם לשחק ולהיכנס לרוטציה וברור שכשיש לך שחקנים כאלה ברוטציה ובהרכב הם שחקנים משמעותיים מאוד".

מנשה התייחס לכניסתו במחצית השנייה והוסיף: "הייתה לי אמונה מאוד גדולה לפני שעמרי אפק ואני נכנסנו לשחק. אמרתי לו בחימום שאני מרגיש שאנחנו יכולים להשוות ואפילו לנצח את המשחק הזה. אנחנו עובדים מאוד קשה ואין יותר מתוק מניצחון. יש לנו משחק מאוד חשוב מול מכבי חיפה בשבת, זה יהיה משחק אחר לגמרי. איצטדיון שונה עם הרבה קהל. ניצחון תמיד מוסיף לבטחון בכל מערכת, זה נותן בטחון, רוגע ויציבות. ניקח איתנו את הדברים הטובים, אני בטוח שדרור כבר ידאג לשפר את הדברים הפחות טובים ואנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully