וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ראשונה אחרי 0:3 על אספניול

רונאלדו (28), היגואין (79) ובנזמה (87) סידרו לבלאנקוס שלוש נקודות שהעלו אותם לפסגה. אוואט ומאיורקה הובסו 3:0 בבילבאו

המחזור הרביעי בספרד יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר במוקד, איך לא, ריאל מדריד, שטיפסה לפחות זמנית למקום הראשון עם 0:3 חלק על אספניול בסנטיאגו ברנבאו. עוד קודם לכן יצאו דודו אוואט ומאיורקה למשחק חוץ מעניין מול אתלטיק בילבאו, והשאירו שם את הנקודות בהפסד 3:0. אוסאסונה כבשה שערים ראשונים העונה, וסידרה לעצמה ניצחון בכורה, 1:3 על ריאל סוסיאדד. שאר משחקי המחזור ייערכו מחר, כשבמוקד ברצלונה מול ספורטינג חיחון ו-ולנסיה מול אתלטיקו מדריד.

ריאל מדריד - אספניול 0:3

לאחר שסיימה בתיקו מאופס עם מאיורקה במחזור הפתיחה טעמה בשבועיים האחרונים ריאל מדריד את טעמו המתוק של הנצחון, אלא שהיכולת של הבלאנקוס לא היתה מרשימה במיוחד, וגם מול האורחת מקטלוניה המשחק שלה לא שטף, אך כהרגלו של ז'וזה מוריניו, שלוש הנקודות היו מונחות בכיסו בסיום הערב.

אספניול המתאוששת הקשתה על כריסטיאנו רונאלדו וחבריו אך סבלה משריקה גבולית לפנדל בדקה ה-28, כשבעיטה חופשית של הפורטוגלי פגעה בידו של לואיס גרסיה שעמד בחומה בתוך הרחבה, ורונאלדו אמר תודה וניצל את הפנדל כדי לכבוש את שערו השני העונה.

בדקה ה-60 נלחצו האלפים ביציעי הברנבאו כשפפה ראה צהוב שני והורחק, אבל כעבור שתי דקות בלבד איזן השופט עם אדום ישיר לארנסטו גאלאן שתיקל בחריפות את רונאלדו. ריאל המשיכה לנסות להכפיל את התוצאה עם כמה ניסיונות חסרי מחץ, עד שבדקה ה-79 בישל רונאלדו להיגואין את השני, ובדקה ה-87 השלים קארים בנזמה את החגיגה עם השער השלישי אחרי בישול של לסאנדה דיארה. אחרי השער נשארה אספניול בתשעה שחקנים אחרי שחואן פורלין הורחק עקב ויכוח עם השופט.

אתלטיק בילבאו - מאיורקה 0:3

לאחר שנעדר ממשחקה האחרון של מאיורקה עקב יום כיפור, שב דודו אוואט לשער קבוצתו, שמצידה חזרה להפסיד. מאיורקה הציגה יכולת טובה ב-0:2 על אוסאסונה וגם הערב הפגינה עליונות בתחילת המשחק, אך הנקודות נותרו בסן מאמס. בדקה ה-44, באחד הניסיונות הבודדים של בילבאו במחצית הראשונה, הצליח הקשר דויד לופז למצוא את הרשת של שוער נבחרת ישראל בצורה די מקרית, כשניסה להגביה מצד ימין ותפס את אוואט לא מוכן. הקפטן הפורטוגלי נונס, שזה עתה חזר מהרחקה למרכז ההגנה של מאיורקה, נגע בידו ברחבה בדקה ה-62 וגרם לפנדל אותו ניצל הבלם מיגל סן חוסה. איניגו פרז המחליף התכבד בשער השלישי בדקת הסיום, ובילבאו רושמת ניצחון בית ראשון העונה.

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 1:3

בשבת קיבלה ריאל סוסיאדד מחמאות רבות על צורת משחקה, אך את הנקודות השאירה לריאל מדריד. הערב קיוותה האורחת לנצל את הצרות של אוסאסונה כדי לרשום ניצחון שני, וראול טאמודו אף העלה את הבאסקים ליתרון בדקה ה-16, אבל אוסאסונה הפכה את התוצאה עוד במחצית הראשונה והשיגה ניצחון בכורה העונה. האורגוואי וולטר פנדיאני נגח לרשת בדקה ה-38 והעניק לקבוצתו את שערה הראשון לעונה זו, כשארבע דקות לאחר מכן חאבייר קמוניאס הבקיע את השני. קרלוס ארנדה סגר עניין עם עוד נגיחה מוצלחת בדקה ה-75.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully